اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزادگان شهرستان نکا تجلیل شدند

به مناسبت روز ورود آزادگان به میهن، در آئینی از آزادگان روستاهای اومال و بریجان شهرستان نکا با حضور مسؤولان تجلیل شد.

آزادگان شهرستان نکا تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، الیاس جمشیدی صبح امروز در آیین تجلیل از آزادگان روستاهای اومال و بریجان نکا در مسجد جامع بریجان اظهار کرد: آزادگان گنجینه‌های نظام هستند که اسرار فراوانی از دوران استقامت خود در زندان‌های مخوف عراق دارند و باید در بازخوانی خاطرات آنان دقت شود.

وی افزود: امروز قدرت و ابهت و اقتدار ما به پشتوانه شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگانی است که در طول ۸ سال دفاع مقدس جانانه ایستادند و باید قدردان این مقاومت و نجات میهن باشیم.

بخشدار مرکزی نکا با بیان اینکه باید در تجلیل از آزادگان به عنوان قهرمانان ملی تلاش بیشتری انجام شود، خاطرنشان کرد: آزادگان اسوه ایثار و گذشت و مقاومت‌اند و فرهنگ این ایستادگی بابد به نسل جدید منتقل شود.

جمشیدی یادآور شد: آزادگان  با تاسی از مکتب عاشورا و اسرای کربلا در طول مدت اسارت خود ایستادگی و مقاومت کردند و با سرافرازی و پیروزمندانه به میهن اسلامی برگشتند.

وی گفت: در شرایط فعلی جامعه و با توجه به برنامه‌های ضدفرهنگی دشمن که هویت اسلامی و دینی ما را نشانه رفته است، باید با اتحاد و برادری، بزرگداشت ارزش‌ها و تلاش برای پاسداشت آن برای اقتدار بیشتر ایران اسلامی و آرمانهای نظام تلاش کنیم.

به گزارش فارس، این مراسم  به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز با حضور الیاس جمشیدی کوهساری بخشدار مرکزی نکا، دهیار و اعضای شورای بریجان، سیدمسعود اکبری بریجانی عضو شورای اسلامی شهر نکا، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اهالی روستا و بسیجیان در مسجد جامع روستای بریجان برگزار شد.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول