اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ظرفیت صنعتی البرز در خدمت توسعه ورزش استان قرار بگیرد

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با اشاره به ظرفیت بسیار خوب استان در زمینه ورزش قهرمانی پرورش اندام و بدنسازی گفت: ظرفیت صنعت می‌تواند در خدمت توسعه ورزش قهرمانی باشد و جوانان و نخبگان ورزشی استان البرز در سطح کشور افتخار آفرینی کنند.

ظرفیت صنعتی البرز در خدمت توسعه ورزش استان قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیر بیات،‌ سرپرست هیات بدنسازی و پرورش، صبح امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان رشته بدنسازی و پرورش اندام استان البرز که در محل این هیات برگزار شد، گفت: استان البرز مهد رشته پرورش اندام و بدنسازی کشور است.

وی افزود: قهرمانان بزرگ و شاخصی از این استان در کشور و جهان مطرح هستند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با بیان اینکه در چند سال گذشته استان‌های دیگر گوی سبقت را از البرز ربوده اند، تصریح کرد: تعداد زیادی از جوانان در رده‌های مختلف می تواند برای این استان افتخار آفریتی کنند و البرز باید به جایگاه گذشته خود در این بخش برگردد.

وی با بیان اینکه امروز ورزش پرورش اندام و بدنسازی در البرز مورد استقبال بسیاری از شهروندان است، ادامه داد: باشگاه‌های زیادی در این استان در حال فعالیت هستند و این بخش اشتغال زایی مناسبی دارد، البته باید بیشتر مود توجه قرار گیرد.

بیات با بیان اینکه ایجاد زیر ساخت مناسب و تربیت نیرو با استفاده از دانش اساتید برجسته استان و حتی ملی به برگشت البرز به جایگاه واقعی خود بسیار کمک می‌کند، عنوان کرد: ظرفیت صنعت استان می‌تواند در خدمت توسعه ورزش قهرمانی باشد و جوانان و نخبگان ورزشی استان البرز در سطح کشور افتخار آفرینی کنند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با اشاره به اینکه احترام و تکریم پیشکسوتان و استفاده از ظرفیت این عزیزان می‌تواند در توسعه این ورزش نقش آفرین باشد، گفت: برنامه جامع و کاملی برای راه اندازی هیات‌های شهرستانی بدنسازی و پرورش‌اندام تدوین شده که با کمک بزرگان این رشته می تواند در توسعه این ورزش مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هیات خانه همه ورزشکاران و فعالان پرورش اندام و بدنسازی است، متذکر شد: در این مجموعه به روی همه باز است و نیاز به همفکری و همکاری همه بزرگان و پیشکسوتان این رشته و مسؤولان اجرایی استان البرز داریم و در این مورد جلسات همفکری بیش از گذشته در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول