اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| افعی در حال شکار در منطقه حفاظت‌شده قیصری افعی کوهرنگی جزو گونه‌های اندمیک استان چهارمحال‌ و بختیاری است و برای نخستین بار در دشت لاله‌ کوهرنگ کشف و به دنیا معرفی شد. این لحظه شکار توسط محیط‌بان علی زاهدی به ثبت رسیده است.
۱۴۰۲-۵-۲۹ ۰۹:۳۴ http://fna.ir/3e82um
0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، چهارمحال و بختیاری به دلیل تنوع آب و هوایی و اکوسیستم منطقه‌ای یکی از بکرترین مناطق از نظر تنوع زیستی برای حیاط وحش شناخته می‌شود، افعی کوهرنگی یکی از گونه‌های بومزاد ایران به شمار می رود که در ارتفاعات این استان مشاهده شده است.

افعی‌ها خزندگانی سمی هستند که در راس هرم غذایی اکوسیستم‌ها قرار دارند. این زیستمندان ارزشمند نقش ویژه‌ای در کنترل جمعیت پرندگان، پستانداران کوچک به ویژه جوندگان و گروه‌های مختلف خزندگان ایفا می‌کنند.

افعی کوهرنگی جزو گونه‌های اندمیک استان چهارمحال‌ و بختیاری است و برای نخستین بار در دشت لاله‌ کوهرنگ کشف و به دنیا معرفی شد. این لحظه شکار توسط محیط‌بان علی زاهدی به ثبت رسیده است.

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول