اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

پیام تسلیت سردار شریفی در پی درگذشت مادر شهید علی هاشمی

مسئول ایثارگران نیروهای مسلح در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مادر سردار هور شهید علی هاشمی،‌ نوشت: درود و رحمت خداوند بر حاجیه خانم زکیه اهوازیان که با تعلیم و ترغیب چنین حماسه‌سازانی اینگونه ایران اسلامی را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) بیمه نمودند.

پیام تسلیت سردار شریفی در پی درگذشت مادر شهید علی هاشمی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مادر سردار هور شهید علی هاشمی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است؛‌ تاریخ این سرزمین گواه انسان‌های آزاده‌ای است که با درک مفهوم فلسفه عاشورایی همواره در مقابل ظلم، استبداد و طواغیت یغماگر،‌قامت خم ننموده و آتش به اختیار پرچم مقاومت و هیهات منا الذله را برافراشته و با توکل، ایمان و تعالیم اهل بیت (ع) ایستادگی راسخ نموده‌اند. درود و رحمت خداوند بر حاجیه خانم زکیه اهوازیان که با تعلیم و ترغیب چنین حماسه‌سازانی اینگونه ایران اسلامی را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) بیمه نمودند.

متن پیام سردار شریفی به شرح ذیل است:

بیت معظم شهید والامقام سرلشکر علی هاشمی با اهداء سلام و تحیت؛

تاریخ این سرزمین گواه انسان‌های آزاده‌ای است که با درک مفهوم فلسفه عاشورایی همواره در مقابل ظلم، استبداد و طواغیت یغماگر،‌قامت خم ننموده و آتش به اختیار پرچم مقاومت و هیهات منا الذله را برافراشته و با توکل، ایمان و تعالیم اهل بیت (ع) ایستادگی راسخ نموده‌اند.

در این میان، کم نبودند مادران و همسران مکرم شهدایی که با تاسی و الگو گرفتن از بانوی ایثار و استقامت، حضرت زینب کبری (س) با صبوری و عزت نفس خود صحنه‌های بی‌بدیل را در پهنه ایران اسلامی خلق نمودند.

درود و رحمت خداوند بر حاجیه خانم زکیه اهوازیان که با تعلیم و ترغیب چنین حماسه‌سازانی اینگونه ایران اسلامی را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) بیمه نمودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز شهید گرانقدر هاشمی از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای این مرحومه در کنار فرزند شهیدش خواهان بوده و به بازماندگان گرامی این مادر دل‌سوخته، صبر جزیل را خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی

مسئول ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول