اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

چین به سختی از سد اندونزی گذشت

تیم ملی والیبال چین در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا که در سالن شهیدان آهن‌دوست ارومیه برگزار شد به سختی تیم اندونزی را شکست داد.

چین به سختی از سد اندونزی گذشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین مسابقه بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه در سالن شهیدان آهن‌دوست برگزار شد و تیم ملی چین ۳ بر ۲ اندونزی را شکست داد.

در این مسابقه که با حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر از جمله زنان و در حضور میهمانان ویژه چون سفیر چین و سفیر اندونزی در ایران، ابراهیمی معاون استاندار آذربایجان‌غربی و بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، تیم چین با ترکیب دونگچن وانگ، لیانگ چن، جوانهوآ ژانگ، روآنتونگ میائو، بیان وانگ، زینپنگ دنگ و ییمینگ یانگ به عنوان لیبرو و با سرمربیگری هو چوندری و تیم اندونزی با ترکیب هندرا کورنیاوان، دونی هاریونو، هرناندا زولفی، فرهان هلیم، دیو زولفیکری، عقیل آنگا آنگارا و فهرضا راخا آبهینایا به عنوان لیبرو و با سرمربیگری جیانگ جی وارد میدان شدند.

در این دیدار اولین امتیاز مسابقه توسط تیم اندونزی کسب شد ولی در ادامه تیم چین ۴ امتیاز پیاپی به دست آورد. رقابت جذاب دو تیم در امتیاز ۴-۴ بعد از کسب امتیاز پنجم چین اولین ویدئو چک دیدار ازسوی اندونزی درخواست شد که به امتیاز شش چین منجر شد. در ادامه ست اول دو تیم نبردی پایاپای داشتند و در نهایت چین به لطف تجربه بالاتر ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد و یک بر صفر از حریف جنوب آسیاییش پیش افتاد.

ست دوم با عملکرد خیره کننده اندونزی آغاز شد و این تیم ابتدا ۸ بر ۶ و ۱۶ بر ۱۵ و در نهایت ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد و در نهایت بازی یک بر یک مساوی شد، اما در ست سوم بازی کاملا متفاوت‌تر از قبل شد و چین با استفاده از تجربه بالای بازیکنان خود و اشتباهات کمتر با اختلاف ۶ پوئن با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد.

در ست چهارم، چینی‌ها به سد محکم بازی انتحاری اندونزی خورد و برخلاف انتظارات ۲۸ بر ۲۶ باخت تا سرنوشت برنده این بازی به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم هرچند چینی‌ها خیلی زود امتیازاتی پیاپی به دست آوردند اما علی‌رغم ایجاد اختلاف پنج امتیازی در ادامه با واگذاری نتیجه به حریف با پوئن ۱۵ بر ۱۳ پیروز و اولین بازی خود را به سختی پیروز شود.

حمزه حکیم عبدالرضا از عراق و کن ناکایاما از ژاپن داوران این دیدار بودند. در ادامه این مسابقات فردا تیم اندونزی با قزاقستان مسابقه خواهد داد و تیم ملی چین استراحت خواهدداشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول