اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

نکات پیش از خرید یخچال اسنوا

در میان تمامی برندهای خارجی که اقدام به تولید لوازم خانگی کرده‌اند و محصولات آن‌ها را در گوشه و کنار بازار می‌بینیم، برند اسنوا توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم پیدا کند. کارخانه تولید کننده لوازم خانگی اسنوا، با اینکه یک کارخانه ایرانی است؛ اما به کیفیت محصولات خود توجه بسیار زیادی دارد.

نکات پیش از خرید یخچال اسنوا

یکی از پرفروش‌تریشن لوازم خانگی تولید شده توسط این برند، یخچال اسنوا است که هم کیفیت بسیار بالایی دارد، هم می‌تواند با خدمات پس از فروش خود، خیال شما را از بابت داشتن یک یخچال فریزر باکیفیت راحت کند. اگر قصد خرید یخچال فریزر اسنوا را دارید، ولی نمی‌دانید که باید به چه نکاتی در هنگام خرید توجه داشته باشید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

در هنگام خرید یخچال اسنوا به چه نکاتی دقت کنیم؟

یخچال اسنوا یکی از پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای ایرانی است که می‌توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. هر کدام از مدل‌های این یخچال‌ها، دارای قابلیت‌های متنوعی هستند و ابعاد و تعداد قفسه‌های متفاوتی نیز دارند. انتخاب یک یخچال فریزر اسنوا با وجود تنوع بالایی که در بازار برای این محصولات وجود دارند، کار ساده‌ای نیست؛ بسیاری از افراد فقط قیمت یخچال فریزر را مبنای انتخاب قرار می‌هند، در حالی که این کار درست نیست و فاکتورهای دیگری هم باید در نظر گرفته شوند.

1.گنجایش یخچال و فریزر

هدف شما از خرید یخچال اسنوا چیست؟ می‌خواهید چند خوراکی کوچک را داخل یخچال قرار دهید و یا عادت دارید که هر روز میوه، سبزیجات و غذاهای مختلف را در یخچال فریزر نگهداری کنید؟ انتخاب یخچال فریزر یا ساید بای ساید اسنوا با گنجایش مناسب، بستگی به سلیقه و نظر شخصی شما دارد؛ اما آن چیزی که مسلم است این است که هر چقدر گنجایش این یخچال فریزرها بیشتر باشد، فضای بیشتری نیز برای قرار دادن میوه، غذا و ... خواهید داشت.

برای تمامی یخچال فریزرهای اسنوا اعم از ساید باید سایدها و یخچال فریزرهای معمولی، به طور دقیق گنجایش یخچال و فریزر مشخص شده است. اکثر یخچال فریزرهای این برند دارای دو برابر گنجایش نسبت به فریزرها هستند. دقت داشته باشید که این گنجایش بر حسب لیتر مشخص می‌شود و با ابعاد یخچال فریزر متفاوت است.

حتما ببینید: لیست باکیفیت‌ترین یخچال‌های ایرانی و خارجی

2.مصرف انرژی یخچال اسنوا

مصرف انرژی یخچال اسنوا به غیر از اینکه می‌تواند در مصرف برق کل کشور صرفه جویی کند، برای شمایی که هر ماه مجبور به پرداخت قبض هستید، بسیار مهم است. به طور کلی، روی همه یخچال فریزرهای اسنوا برچسب مصرف انرژی درج شده است که روی این برچسب به طور دقیق مشخص شده که این یخچال چقدر انرژی مصرف می‌کنند.

هر چقدر حرف انگلیسی درج شده روی یخچال اسنوا به A نزدیک‌تر باشد، مصرف انرژی یخچال فریزر نیز کمتر است. اکثر یخچال فریزرهای جدید و ساید بای سایدهای اسنوا دارای مصرف انرژی A+ هستند که به نوبه خود واقعا عالی است. این یعنی اینکه خیالتان از بابت مصرف انرژی توسط این یخچال‌ها راحت باشد.

3.امکانات موجود در یخچال فریزر اسنوا

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید یخچال اسنوا که باید به آن توجه داشته باشید، امکانات موجود در این یخچال هاست. به طور کلی یخچال فریزرهای اسنوا دارای قابلیت‌ها و امکانات متنوعی هستند. برخی از آن‌ها دارای یخ‌ساز، برخی دیگر دارای آب‌ریز و بعضی از مدل‌های دیگر دارای درب اضافه برای دسترسی به خوراکی‌های مختلف هستند.

به این امکانات و قابلیت‌ها توجه داشته باشید. چون از یک طرف آن‌ها باعث افزایش قیمت یخچال فریزر اسنوا می‌شوند، از طرف دیگر می‌توانند برای شما بدون کارکرد یا ضروری باشند. همه چیز به نیازهای شما بستگی دارد، ولی مهم است که از همان ابتدا در مورد امکانات و قابلیت‌های موجود در یخچال فریزر دقت کافی داشته باشید.

4.تعداد قفسه‌های موجود در یخچال و فریزر اسنوا

یخچال اسنوا با هر نوع و مدلی دارای تعداد قفسه‌های مشخص و کشوهای متعدد است. احتمالا همه شما دوست دارید که یک یخچال جادار با تعداد قفسه‌های متعدد داشته باشید تا بتوانید خوراکی‌ها و مواد غذایی مختلف را در آن‌ها جا دهید؛ اما فاصله میان قفسه‌های یخچال و ساید بای ساید اسنوا نیز بسیار مهم است.

اکثر مدل‌های یخچال فریزر اسنوا در کنار اینکه دارای قابلیت‌های متنوع هستند، به صورت هوشمندانه طراحی شده‌اند. به طوری که فاصله میان قفسه‌ها به درستی تعیین شده و از طرفی از فضای داخل یخچال حداکثر استفاده شده است. در هر صورت هر چقدر تعداد قفسه‌ها و کشوها در یخچال بیشتر باشند، شما می‌توانید با نظم بیشتری خوراکی‌های مختلف را در یخچال قرار دهید.

5.امکان کنترل دما در یخچال فریزر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید یخچال اسنوا به آن دقت داشته باشید، امکان تنظیم و کنترل دما در این یخچال‌ها است. در واقع هر چقدر یخچال فریزرهای اسنوا کنترل دمای حرفه‌ای تر داشته باشند، کار برای شما ساده‌تر است؛ چون می‌توانید بدون دغدغه از این یخچال فریزرها استفاده کنید و هر زمانی که نیاز داشتید، دما را بالا یا پایین ببرید.

برخی از یخچال‌های برند اسنوا، دارای صفحه LED لمسی برای کنترل دما و قابلیت‌های مختلف هستند؛ اما در مدل‌های ساده‌تر نیز امکان کنترل دما با روش‌های مختلف دیگر وجود دارد. بنابراین، اگر برای شما مهم است که محصولات داخل یخچال شما دچار خرابی نشوند، بهتر است که به فکر خرید یخچال فریزرهایی باشید که امکان کنترل دما را برای شما فراهم می‌کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله در مورد نکات پیش از خرید یخچال اسنوا صحبت کردیم. به طور کلی، یخچال فریزرهای اسنوا اگر با دقت انتخاب شوند، می‌توانند با خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب تا چندین سال برای شما مورد استفاده قرار گیرند. فقط کافیست که در هنگام خرید به نیازهای خودتان و بودجه‌ای که برای خرید این لوازم خانگی در نظر گرفته‌اید، توجه داشته باشید.

زومیت؛ با چشم باز خرید کنید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول