اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

نوروزی: سپاه ترفند جاسوسان آمریکا، اروپا، صهیونیست‌ها و داعشی ها را خنثی کرد

نائب رئیس دوم کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به نقش سپاه در شکست توطئه های آمریکا، اروپا و صهیونیست ها، گفت: سپاه ترفند جاسوسان آمریکا، اروپا، صهیونیست‌ها و داعشی ها را خنثی کرد.

نوروزی: سپاه ترفند جاسوسان آمریکا، اروپا، صهیونیست‌ها و داعشی ها را خنثی کرد

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است »، بیان کرد: اکنون ما در تمام ایران و جهان خدمات شایسته سپاه را می‌بینیم که چطور در مقابل جاسوسان امپریالیسمی، داعشی‌ها، صهیونیست‌ها مقابله کردند و مردم عراق و سوریه را از این شرایط نجات دادند.

نائب رئیس دوم کمیسیون قضائی و حقوقی با بیان اینکه فعالیت‌های سپاه به طور اساسی در تمام زمینه‌ها‌ی کشور انجام می‌شود، گفت: درکنترل وضعیت بازار، بهم ریختگی‌های اقتصادی، مسائل اجتماعی،مسائل پشتیبانی، امنیتی و بسیج همیشه سپاه حضور فعال داشته است.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: سپاه همه‌ی مسائل اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران را رصد می‌کند و تحت کنترل دارد.

وی با بیان اینکه در برابر دشمنانی که ما را تهدید می‌کنند بتوانیم با پیام کوبنده از ملت خود مراقبت داشته باشیم، خاطر نشان کرد: این حق ماست که به عنوان یک کشور مستقل در مقابل کسانی که لشکر‌کشی کردند و همچنین کشور‌های مزدور که در آب‌های آزاد و مشترک لنگر انداختند و یا مانور می‌دهند حالت بازدارندگی داشته باشیم و از حق خود با قاطعیت دفاع کنیم.

نائب رئیس دوم کمیسیون قضائی و حقوقی اظهار کرد: سپاه در سوریه و عراق تحول ایجاد کرد. ما نیز باید حواسمان بیشتر جمع باشد چون دشمنان کشور ما بیشتر از سوریه و عراق است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول