اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع ۶۲۰ هزار تن نهاده‌ دام و طیور در گلستان

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهادکشاورزی گلستان گفت: در دو سال اخیر ۶۲۰ هزار تن نهاده‌های دام و طیور در گلستان تهیه که از این مقدار ۵۵۰ هزار تن میان پرورش دهندگان طیور توزیع شده است.

توزیع ۶۲۰ هزار تن نهاده‌ دام و طیور در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا جامی ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در دو  سال اخیر ۶۲۰ هزار تن نهاده‌های دام و طیور در گلستان تهیه که از این مقدار ۵۵۰ هزار تن میان پرورش دهندگان طیور توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی گلستان گفت: مبلغ پرداخت شده برای این مقدار نهاده دامی ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

به گفته وی همچنین طی این مدت ۱۷ هزار و ۸۰۰ تن فرآورده های دامی با پرداخت هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از دامداران خریداری شد تا در مواقع نیاز وارد بازار مصرف شود.

 

جامی با بیان این‌که بازار صنعت طیور در گلستان باثبات است، گفت: در عرضه مرغ با کمبود مواجه نیستیم و به اندازه کافی کالا در بازار وجود دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی گلستان بیان کرد: دو محصول گندم و جو در گلستان خرید تضمینی می‌شود، سال گذشته دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان گردش نقدینگی فرآورده و دام و طیور بوده است.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول