اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

ابتکار خلاقانه چینی‌ها برای بازی‌های آسیایی بدون کربن

هانگژو برای تاریخ‌سازی بازی‌های آسیایی با عنوان شهر بدون کربن آماده می‌شود.

ابتکار خلاقانه چینی‌ها برای بازی‌های آسیایی

به گزارش خبرگزاری فارس، هانگژو مرکز استان ژجیانگ چین، با میزبانی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی بدون کربن برای تاریخ‌سازی آماده می‌شود. 

هانگژو با چشم انداز یک رویداد ورزشی با شعار "سبز، هوشمند، اقتصادی و اخلاقی" متعهد شده که تمام 65 مکان و دفاتر مرتبط را با برق سبز از مارس تا دسامبر سال جاری تامین کند. 

طبق گزارش روزنامه چینی People's Daily Online، معاملات برای 621 میلیون کیلووات ساعت برق سبز که از انرژی‌های تجدیدپذیر و از طریق شبکه‌های ولتاژ فوق‌العاده منتقل می‌شود، تکمیل شده است. نیروی سبز برای این رویداد از پروژه‌هایی در سراسر مناطق جاده ابریشم استخراج می‌شود. این موضوع به ادغام انرژی‌های تجدیدپذیر جاده ابریشم ملی و باستانی اجازه می‌دهد تا انرژی برق بازی‌های آسیایی هانگژو را تامین کند. هنگامی که این انرژی به هانگژو منتقل می‌شود، می‌تواند یک لامپ را در سالن ورزشی محل اصلی مسابقات به مدت 220 ساعت روشن نگه دارد. 

ابتکار حمل و نقل سبز نیز در حال انجام است و وسایل نقلیه الکتریکی نقش مهمی ایفا می‌کنند. شرکت تامین برق شبکه دولتی هانگژو در حال پیشبرد اجرای زیرساخت‌های شارژ در مناطق مربوط به بازی‌های آسیایی است.

علاوه بر این، سقف مرکز ورزش‌های آبی فویانگ یک شگفتی مهندسی اکو است. این سقف با حدود 24000 متر مربع از گیاهان سبز مانند کارتوس و رز چینی تزئین شده است که دوستی با محیط زیست را افزایش می‌دهد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول