اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

ارتقای قدرت موشکی و پهپادی در دستور کار هوافضای سپاه

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی این نیرو، تولید قدرت در سپاه را عنایت خدای متعال توصیف و تأکید کرد: تلاش می‌کنیم، قدرت موشکی و پهپادی خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهیم.

ارتقای قدرت موشکی و پهپادی در دستور کار هوافضای سپاه

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی این نیرو، تولید قدرت در سپاه را عنایت خدای متعال توصیف و تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا قدرت موشکی و پهپادی خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ضمن مقایسه توان دفاعی ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با مقطع کنونی،گفت: یک روز دشمن در موضع آفندی بود و ما نگران پدافند بودیم؛ اما امروز ما در موضع آفندی هستیم و دشمنان ما به دنبال تکمیل شبکه پدافندی خود هستند.

وی افزود: امروز ابرقدرت‌ها که روزی ما با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با آن‌ها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با بیان اینکه امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانانش به مثابه دوتیغه قیچی عمل می‌کنند و قصد ضربه‌زدن به اقتصاد ما را دارند، خاطرنشان کرد: از این رو  ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان ما امروز با تمامی امکانات و ظرفیت ها  بسیج شده اند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند ؛ در این شرایط سپاه یار و مدد کار دولت برابر هجمه های دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنان است.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه باید با جهاد تبیین، جوانان و نسل امروز را با پیشرفت ها آشنا کنیم، گفت: نیروی هوا فضای سپاه آمادگی دارد تا در کنار سایر نیروها از سازمان بسیج مستضعفین حمایت کند؛ ما این امکان را داریم برای نشان‌دادن میزان پیشرفت‌ها در حوز‌های دفاعی و هوافضا بخشی از تجهیزات را در اختیار بسیج قرار دهیم تا از این ظرفیت برای جهاد تبیین  بین جوانان و نوجوانان استفاده کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول