اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دولت سیزدهم از بخش تعاون حمایت می‌کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: مجموعه دولت سیزدهم به این نتیجه رسیده که باید از بخش تعاون حمایت کنند و مدیران و مسوولان نیز باید به این یقین برسند که تعاون می‌تواند در حوزه اشتغال تاثیرگذار باشد.

دولت سیزدهم از بخش تعاون حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج فرزاد پیشکاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان صبح امروز در اولین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری گرامیداشت هفته تعاون، اظهار داشت: تعاون از تاثیرگذارترین حوزه‌های ایجاد اشتغال در کشور است و از ظرفیت‌های بخش تعاون برای رشد و توسعه اقتصاد کشور و استان باید استفاده شود.

وی تاثیر سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور را مهم ارزیابی و اظهار کرد: حوزه تعاون حوزه‌ای بزرگ و گسترده است که نقش کلیدی خود را در جامعه ایفا کرده است.

وی افزود: مجموعه دولت سیزدهم به این نتیجه رسیده که باید از بخش تعاون حمایت کنند و مدیران و مسوولین نیز باید به این یقین برسند که تعاون می‌تواند در حوزه اشتغال تاثیرگذار باشد.

پیشکاری با بیان اینکه متاسفانه در جامعه کسب درآمدهای سهل‌الوصول باب شده است، گفت: باید فرهنگ تعاون در بین جامعه تبیین شده و مردم با ایجاد تعاونی‌های مختلف جدای از ایجاد اشتغال پایدار، به کارهای جمعی روی آورند.

پیشکاری با اشاره به آیات قرآن کریم و احادیث بزرگان دین در خصوص تعاون، مشارکت در کارهای جمعی و همکاری در انجام کارهای خیر، گفت: باید با برنامه‌ریزی منسجم، معرفی صحیح و نشان دادن توانمندی‌های بخش تعاون، جامعه را به سرمایه‌گذاری در این بخش ترغیب کرده و با پشتیبانی و حمایت همه جانبه، موجبات رضایتمندی سرمایه‌گذاران را فراهم کرد.

وی دیدار تعاونگران با خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری، برپایی میز خدمت، حضور در نماز جمعه‌، نشست خبری، بازدید از تعاونی‌ها و اتحادیه‌های تعاونی، حضور در برنامه‌های صدا و سیمای استان، برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر، برگزاری مسابقات ورزش کارگری، همایش بزرگ تعاونگران و... را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته تعاون در استان کردستان برشمرد.

گفتنی است، یکم لغایت هفتم شهریور ماه به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول