اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جریمه 20 هزار دلاری یک تیم در والیبال قهرمانی مردان آسیا

تیم والیبال مغولستان به دلیل انصراف از حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا 20 هزار دلار آمریکا جریمه خواهد شد.

جریمه 20 هزار دلاری یک تیم در والیبال قهرمانی مردان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از فردا (شنبه ۲۸ مرداد) آغاز خواهد شد و تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت 17 تیم ادامه دارد.

کیاتیپونگ راتچاتاگرینگکای هماهنگ کننده کنفدراسیون والیبال آسیا اظهار کرد: تیم مغولستان از حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا انصراف داده است و به این دلیل جریمه خواهد شد. برای این مورد قوانین و مقررات مشخصی داریم. این تیم به مبلغ 20 هزار دلار آمریکا جریمه خواهد شد که این جریمه برای کنفدراسیون والیبال آسیا و میزبان مسابقات است.

وی افزود: انصراف این کشور از حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح خواهد شد و در نهایت نامه‌ای رسمی به ریاست فدراسیون والیبال مغولستان خواهیم زد تا آن‌ها را در جریان جریمه‌ای که شدند قرار دهیم.

کیاتیپونگ با اشاره به مشکلاتی که طی این هفته تیم مغولستان داشته است، تصریح کرد: این کشور از حضور در سه تورنمنت والیبالی انصراف داده است. قهرمانی مردان و زنان آسیا و یک تورنمنت دیگر به نام «ویتنام کاپ» که در ویتنام برگزار خواهد شد که این انصراف مشکلات زیادی را برای میزبانان به وجود خواهد آورد. در طول هفته آینده تلاش می کنیم که همکاری خود را با این کشور ادامه دهیم تا مطمئن شویم که آن‌ها از تورنمنت زنان آسیا در تایلند انصراف نخواهند داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول