اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل فولاد خوزستان: تلاش می‌کنیم شرایط فعلی تغییر و لبخند روی لب هواداران بنشیند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.

مدیرعامل فولاد خوزستان: تلاش می‌کنیم شرایط فعلی تغییر و لبخند روی لب هواداران بنشیند

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان اظهار داشت: متاسفانه دو دیدار ابتدایی تیم فولاد در رقابت‌های لیگ برتر با باخت همراه شد که به نوبه خود از این بابت شرمنده هواداران عزیز و مردم فوتبال دوست استان خوزستان و خصوصاً کارکنان زحمتکش شرکت فولاد خوزستان هستم و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

وی همچنین خطاب به هواداران فولاد گفت: درست است که باشگاه دارای امکانات زیرساختی بسیار خوبی است اما در واقعیت هوادار سرمایه و عامل اعتبار این باشگاه است. کلیه تلاش های مجموعه و هدف اصلی خشنودی هوادار و جلب رضایت عمومی این عزیزان است که مالک و سرمایه اصلی باشگاه به شمار می آیند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان اظهار داشت: هواداران مطمئن باشند که بنده و اعضای محترم هیئت مدیره و کادر فنی حداکثر تلاش خود را می‌کنیم تا رضایت عمومی از نتایج حاصل شود و لبخند بر لب هواداران عزیز فولاد خوزستان بنشیند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول