اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ترکیه یک صهیونیست متهم به قاچاق مواد مخدر را آزاد می‌کند

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که یک صهیونیست دستگیرشده در ترکیه به جرم قاچاق مواد مخدر، پس از حدود پنج سال آزاد خواهد شد.

ترکیه یک صهیونیست متهم به قاچاق مواد مخدر را آزاد می‌کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی امروز (جمعه، ۱۸آگوست) گزارش دادند که «دنی آوکا»، صهیونیستِ محکوم شده به ۱۰سال حبس در زندان ترکیه و متهم به قاچاق و تجارت مواردمخدر [گیاه قات]، قرار است هفته آینده آزاد شود.

شبکه «آی‌۲۴» درباه جزئیات این خبر گزارش داد: «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی و «ایلی کوهن»، وزیر امور خارجه کابینه تل‌آویو، طی ماه‌های اخیر برای آزادی شهروند اسرائیلی که به جرم قاچاق «گیاه قات» به ۱۰سال زندان محکوم شده بود، تلاش کرده‌اند.

اخیراً وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، پیامی در این باره به همتای ترک خود ارسال کرده و در آن خواستار در نظر گرفتن شرایط ویژه متهم [وضعیت انسانی وی] شده بود. 

دنی آوکا سال ۲۰۱۹ در ترکیه به اتهام قاچاق گیاه خات(قات) از طریق ترکیه زندانی است، ماده‌ای که ورود و فروش آن در این کشور ممنوع تلقی می‌شود.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی پیشرفت‌های چشمگیری درباره آزادی این فرد در هفته‌های اخیر شده و پیش‌بینی کرده‌اند که او پس از نزدیک به پنج سال حبس در ترکیه، اواخر هفته آینده آزاد خواهد شد.

روز سه شنبه (۱۵آگوست) هم روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» از دستگیری یک صهیونیست دیگر در ترکیه خبر داده و نوشت:  یک تبعه اسرائیلی در فرودگاه شهر آنتالیای ترکیه به اتهام تلاش برای قاچاق «اثر تاریخی» دستگیر شده است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول