اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اختصاص پروازهای فوق‌العاده شیراز- نجف به مناسبت اربعین

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی، حداقل ۸ پرواز فوق‌العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش‌بینی و انجام می شود.

اختصاص پروازهای فوق‌العاده شیراز- نجف به مناسبت اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فخرالدین کشاورز گفت: با توجه به لزوم خدمت‌رسانی به هموطنان و زائران در ایام اربعین حسینی(ع) و همچنین درخواست مسافران محترم در خصوص برقراری پرواز به نجف اشرف، شرکت هواپیمایی آتا در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۷ شهریور ماه با استفاده از هواپیمای بوئینگ MD با ساعت ورود ۲۱:۲۰ و خروج ۲۲:۲۰ در مسیر نجف- شیراز- نجف اقدام به جابجایی مسافر می‌کند و سه پرواز دیگر نیز تا چند روز آینده اعلام برنامه خواهد شد.

کشاورز اظهار داشت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نیز با استفاده از ناوگان ایرباس ۳۲۱ به ظرفیت ۱۹۰ مسافر برای تاریخ‌های۱۶،۱۲،۱۱ و ۱۷ شهریور ماه سال جاری برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است که ساعت پروازی و نحوه تهیه بلیط تا روز یکشنبه هفته آتی نهایی و اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا کنون برقراری پروازهای فوق قطعی شده و مذاکرات با شرکت‌های هواپیمای کیش، کاسپین و ایرتور جهت افزایش پروازها در حال پیگیری است که نتایج آن به اطلاع شهروندان گرامی می رسد.

مدیر کل فرودگاههای استان فارس تاکید کرد:زائران اربعین حسینی می توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت های هواپیمایی به سهولت دریافت کنند.

 وی یادآور شد: هم اینک شرکت هواپیمایی پارس به صورت برنامه ایی، روزهای پنج شنبه هر هفته در مسیر شیراز- نجف با ساعت خروج۰۴:۳۰ اقدام به جابجایی مسافر می کند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول