اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

غضنفرآبادی: سپاه تروریست‌های ساخت آمریکا و انگلیس را نابود کرد

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است» گفت: سپاه تروریست های ساخت آمریکا و انگلیس از جمله داعش را نابود کرد.

غضنفرآبادی: سپاه تروریست‌های ساخت آمریکا و انگلیس را نابود کرد

حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفر‌آبادی نماینده بم، ریگان، فهرج، نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است »، بیان کرد: امروز این فرمایش صریح و شفاف مقام معظم رهبری را کل دنیا تائید میکنند؛ تنها جبهه‌ای که در مقابل سازمان و جریان تروریستی از اوایل انقلاب تا امروز ایستاد، سپاه بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه هم با سازمان های تروریستی در داخل و هم خارج مقابله کرده، افزود: از جمله فعالیت‌های سپاه در مقابله با تروریست ها، می‌توان به جلوگیری از هواپیما ربایی، جریان‌های تروریستی شرق و غرب ایران و داعش را نام برد که با آن‌ها مبارزه و آنها را  نابود و ریشه‌کن کرد.

 رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایر نیروهای نظامی و امنیتی برای از بین بردن تروریست ها گفت: اگر چه سایر نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور نیز کمک کردند در این مهم، اما نقش سپاه در مقابله با تروریست ها برجسته است.

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های تروریستی دنیا داعش بود که آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها آنرا بوجودآورده و حمایت می‌کردند، افزود: به اعتراف خود مسؤلان آمریکایی که می‌گفتند این گروه داعش را رئیس جمهور آمریکا به وجود آورده است و حمایت‌هایی که از این گروه تروریستی انجام می‌داد.

وی اظهار کرد: این گروه تروریستی بدترین و فجیع‌ترین کار‌ها را با انسان‌ها انجام می‌دادند کارهایی از قبیل آتش زدن، سر بریدن، غرق کردن انواع و اقسام جنایت‌هایی که تقریباً  در آمریکا و اروپا انجام می‌دادند در کشور‌های آسیایی نیز عملی کردند.

نماینده نماینده بم، ریگان، فهرج، نرماشیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این که گفته می‌شود در مقابل این گروه تروریستی سپاه ایستادگی کرد، مطلب بسیار واضح و روشن است و در حقیقت در همه این شرایط یک پاسدار خوش نام و جهانی به نام حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده قسمتی از سپاه در مقابل این جریان، وحشی‌گری و خون آشامی داعش ایستادگی و آن را ریشه‌کن کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین غضنفر‌آبادی با اشاره به نقش موشکی سپاه و اقدامات مقابله مثل، مثل توقیف کشتی های نفتکش انگلیسی و آمریکایی و موارد مشابه در کمرنگ کردن گزینه نظامی روی میز طرف آمریکایی‌ها تصریح کرد: این بحث بسیار واضح و روشن است. یک مدت آمریکایی‌ها تهدید می‌کردند؛ اگر ما اوایل انقلاب این ظرفیت و قدرت موشکی را داشتیم قطعاً کسی جرائت نمی‌کرد کشور ما را هشت سال وارد تاخت‌وتاز قرار دهد و با تمام امکانات و پشت سر یک دیوانه‌ای مثل صدام بایستد و شهر‌های ما را موشک باران کند ما در آن زمان ضعف موشکی در کشور داشتیم و نمی‌توانستیم مقابله به مثل و حالت بازدارندگی داشته باشیم.

  وی با تاکید بر اینکه امروز دنیا بر این موضوع اعتراف دارد که یکی از قدرتمند‌ترین پایه‌های نظامی ایران موشک است، گفت: موشک ناو‌شکن دقیق و قوی با برد بالای چهار هزار کیلومتر، از افتخارات است. این باعث شده دشمنان به تخریب داخلی رو آورده و با تبلیغات و هزینه های کلان، علیه مسئولین و نظام جمهوری اسلامی تبلیغات منفی راه انداخته و درباره دستاورد‌های بزرگ انقلاب سیاه‌نمایی کنند.

 رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی  خاطر نشان کرد: آن‌ها اگر می‌توانستند از ظرفیت نظامی کشور خود و تهدید خود استفاده می‌کردند اما هر زمان خواستند قدرت نظامی خود را نشان دهند، جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر و آماده‌تر در عرصه حضور پیدا کرد.

  حجت الاسلام و المسلمین غضنفر‌آبادی یادآور شد: تمام دنیا می‌داند که ما موشک‌هایمان در هر روز و ثانیه در حال پیشرفت است ما اکتفاء به موشک‌های ۱۰ سال پیش نکردیم؛ موشک‌های ما کاملاً به‌روز‌ رسانی می‌شود؛ بنابراین قدرت موشکی ما در بعضی موضوعات از توانمند‌ی‌های خیلی کشور‌های دیگر قدرتمند‌تر شده است.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول