اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نوری: شانس یار ملوان نیست اما مقابل استقلال سنگ تمام گذاشتیم

مربی و کاپیتان ملوان درمورد شکست مقابل استقلال صحبت کردند.

نوری: شانس یار ملوان نیست اما مقابل استقلال سنگ تمام گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد نوری درمورد شرایط ملوان در این فصل لیگ برتر، اظهار داشت: شرمنده هواداران مان شدیم زیرا خیلی خوب بازی می‌کنیم. جدی می‌گویم باید از این 2 بازی دست کم 2 امتیاز را می‌گرفتیم. بدترین نتیجه‌ای که می‌توانستیم مقابل ذوب آهن و استقلال بگیریم، کسب یک امتیاز بود. متاسفانه احساس می‌کنم شانس و اقبال یارمان نیست. دیدید تیم خوب استقلال را تحت فشار گذاشتیم. خیلی موقعیت گل داشتیم اما روی صحنه‌ای که کار کرده بودیم، گل خوردیم.

وی افزود: چشم امید ما به بازی‌های بعدی است. اطمینان دارم تیم بسیار قوی‌ای داریم که بازی به بازی و هفته به هفته بهتر می‌شود. همین جا به هواداران انزلی این قول را می‌دهیم که در پایان فصل به مراتب جایگاه جدولی ملوان از سال گذشته بهتر خواهد شد. واقعا از تمام بچه‌ها راضی هستیم زیرا سنگ تمام گذاشتند. سعی می‌کنیم در بازی بعدی خیلی بهتر و قوی‌تر ظاهر شویم تا بتوانیم امتیاز کامل را در بازی خانگی‌مان بگیریم.

مربی ملوان انزلی درمورد داوری این مسابقه، گفت: در صحنه منجر به گل استقلال، احساس می‌کنم داور اوت به سود ملوان را کرنر گرفت و همان صحنه هم روی بازیکن ما خطا شد. میلاد باقری را زدند. فکر می‌کنم داور می‌توانست آن خطا را اعلام کند که متاسفانه نکرد.

نوری درپاسخ به این سوال که آیا در صورت گل شدن پنالتی ملوان، روند بازی عوض نمی‌شد، توضیح داد: قطعا همین طور است. اگر در ورزشگاه آزادی یک گل از استقلال جلو بیفتید، شرایط فرق خواهد کرد. ملوان هم تیمی است که در ضد حملات بسیار قوی عمل می‌کند اما آن توپ گل نشد. خراب شدن پنالتی هم جزئی از فوتبال است و به تیم استقلال تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

* بازی مقابل استقلال نویدبخش روزهای خوب برای ملوان است

حامد نورمحمدی، کاپیتان ملوان نیز در پایان این مسابقه، درمورد تاثیر پنالتی از دست رفته این تیم در شکست برابر استقلال، اظهار داشت: جدا از اینکه پنالتی را نزدیم که یک موقعیت بالای 95 درصد است، فرصت‌های دیگری هم داشتیم که می‌توانستیم از آن استفاده کنیم. متاسفانه در روزی که از موقعیت‌های خیلی خوب‌مان استفاده نکردیم، روی یک غفلت گل خوردیم. استقلال به جز همان کرنر، هیچ موقعیتی نداشت. 

وی درمورد شرایط ملوان در ادامه فصل، تصریح کرد: تیم خیلی خوبی داریم که 70 درصدش عوض شده و مقداری نیاز به زمان داریم. البته این بازی‌ای که امروز انجام دادیم، نویدبخش روزهای خیلی خوبی برای ملوان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول