اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

صدور 6000 گذرنامه زیارتی در فرودگاه شهید صدوقی یزد

رئیس پلیس اداره گذرنامه استان گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار گذرنامه زیارتی صادر شده و روند صدور گذرنامه تا اطلاع ثانوی در ترمینال پرواز‌های خارجی فرودگاه یزد ادامه دارد.

صدور 6000 گذرنامه زیارتی در فرودگاه شهید صدوقی یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ سید جواد موسوی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی خدمات زائران اربعین حسینی با اشاره به این‌که برای صدور گذرنامه زیارتی به اصل مدارک شناسایی و برای آقایان زیر ۵۰ سال، اصل کارت پایان خدمت و برای بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال، مجوز ولی و همسر نیاز است، اظهار کرد: مدت اعتبار گذرنامه‌های زیارتی، پنج ساله است و افراد فقط می‌توانند در ایام اربعین به کشور عراق سفر کنند.

وی در خصوص تمدید گذرنامه افزود: گذرنامه‌هایی که اعتبارشان بعد از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۰ است، تمدید می‌شود و سایر افراد باید برای صدور گذرنامه جدید و یا گذرنامه زیارتی اقدام کنند.

رئیس پلیس اداره گذرنامه استان یزد گفت: مشمولان دارای معافیت قبل از مراجعه به فرودگاه، به سامانه پلیس من مراجعه و در بخش نظام وظیفه برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام و ۴۸ ساعت بعد به فرودگاه مراجعه کنند.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: افراد برای پیگیری روند صدور گذرنامه به فرودگاه شهید صدوقی یا مراکز گذرنامه مراجعه نکنند و درخواست‌های خود را از طریق سامانه ۱۹۳ با اعلام کد ملی و یا از طریق سامانه پلیس من پیگیر شوند.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول