اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فرماندار همدان: در احیای بافت فرسوده از توان بخش خصوصی استفاده شود

فرماندار همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه در احیای بافت فرسوده و ساخت مسکن استفاده شود گفت: همراهی با انبوه‌سازان مسکن برای خانه‌دار شدن مردم در دولت مورد توجه است.

فرماندار همدان: در احیای بافت فرسوده از توان بخش خصوصی استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی بعد از ظهر امروز در جمع انبوه‌سازان مسکن با تاکید بر لزوم توجه به تقویت سرمایه اجتماعی اظهار کرد: در همین راستا دولت سیزدهم شعار دولت مردمی را برگزید و برای کاهش فاصله بین دولت و مردم برنامه‌ریزی کرد.

وی عدم ساخت مسکن به اندازه مورد نیاز و فاصله چشمگیر عرضه و تقاضا را از جمله چالش‌های پیش روی دولت در آغاز کار آن دانست و گفت: یکی از راهکارهای حل مشکل مسکن طرح نهضت ملی مسکن بود که در برخی از شهرها مانند همدان تامین زمین به سختی انجام شد.

فرماندار همدان افزود: تامین ۱۴۵ هکتار زمین، آغاز عملیات اجرایی دو ساله ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز، ایجاد پروژه مسکن محرومان و شهر جدید از جمله اقدامات استان برای حل مشکل مسکن است.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه در احیای بافت فرسوده و ساخت مسکن استفاده شود اضافه کرد: تسهیل‌گری و همراهی با انبوه‌سازان مسکن برای خانه‌دار شدن مردم در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار همدان در ادامه سخنانش با اشاره به در پیش بودن هفته دولت و افتتاح بیش از ۸۵ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان تصریح کرد: شهرک بنکداران، بیمارستان اکباتان و ترمینال راه‌آهن همدان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه از جمله دستاوردهای سفر رئیس جمهور اختصاص ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بود که پروژه‌های در دست اقدام ما را فعال کرده است.

مخفی در پایان با اشاره به اقدام جهادی طرح انتقال آب با پیگیری مجدانه استاندار تصریح کرد: با این اتفاق مشکل قطع آب شرب همدان رفع شده است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول