اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

زنده‌گیری 6657 سگ بلاصاحب در تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: از ابتدای سال تا ۲۲ مرداد، بالغ بر ۶ هزار و ۶۵۷ قلاده سگ بلاصاحب از معابر زنده گیری شده است.

زنده‌گیری 6657 سگ بلاصاحب در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد صدیقی ظهر امروز در سلسه نشست‌های مدیران شهرداری در سال‌جاری اظهار کرد: اشتهار تبریز به پاکیزگی و تمیزی شهر و نبود متکدی از مواردی است که باید به صورت جدی مورد توجه تمام همکاران حوزه خدمات شهری قرار گیرد و بر همین اساس با همرای نیروی انتظامی از ابتدای سال تا ۲۲ مرداد، ۱۲۳ نفر متکدی مرد و ۳۹ متکی زن از معابر شهر جمع‌آوری شده و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد به‌طوریکه این متکدیان در بیشتر مواقع از شهرهای دیگر به تبریز مراجعت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارتقاء و تأمین امنیت اجتماعی شهروندان با جمع‌آوری متکدیان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، ادامه داد: از ابتدای سال تا بیست و دوم مرداد، ۲۹ کودک کار از معبرهای شهری به بهزیستی معرفی شد.

جواد صدیقی با اعلام اینکه از ابتدای سال تا ۲۲ مرداد، بالغ بر ۶ هزار و ۶۵۷ قلاده سگ بلاصاحب از معابر زنده گیری شده است، یاد آور شد: پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز با ظرفیت ۳۰ هزارقلاده سگ و  پناهگاه پردیس نیز با ظرفیت بالغ بر ۳ هزار قلاده آماده عقیم سازی و نگهداری این حیوانات است.

جمع‌آوری 853 وانت بار میوه فروش سدمعبر

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با بیان اینکه ۸۵۳ دستگاه وانت بار سد معبری  از آبان سال ۱۴۰۱ تا ۲۲ مرداد سال‌جاری در تبریز جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: ۷۴۳ دستگاه از این وانت بارها با دستور قضایی و هماهنگی حراست و معاونت خدمات شهری با طی مراحل قانونی ترخیص شد و در صورت تکرار سد معبر طبق قانون خودرو متخلف، به مدت ۶ ماه توقیف خواهد شد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول