اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آغاز عملیات اجرایی احداث تونل خلخال به اسالم

استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی احداث تونل خلخال به اسالم با اعتباری بالغ بر 980 میلیارد تومان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی احداث تونل خلخال به اسالم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه عملیات ساخت تونل خلخال به اسالم در روستای مجره خلخال از استارت آغاز عملیات تونل در دولت سیزدهم در خلخال خبر داد و اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف از ساخت این تونل را پایان بخشی به انتظار مردم خلخال در گذر از گردنه الماس وتسهیل در تردد آنان، ارتقا سطح ایمنی و کاهش تصادفات زنجیره‌ای و کاهش میزان مصرف سوخت، افزایش ایمنی در مسیر، ملاحظات امنیتی و پدافند غیرعامل و رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز بوده است.

وی با اشاره به بودجه اختصاص یافته برای اجرای این طرح افزود: این تونل در مدت ۴۸ ماه با صرف هزینه بیش از ۹۸۰ میلیارد تومانی دولت در خلخال ساخته خواهد شد. 

عاملی بیان کرد: امروز در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی شاهد آغاز عملیات اجرایی یکی از طرح‌هایی که جزو مطالبات اصلی و دیرینه مردم خلخال بود هستیم و تلاش می‌شود که این پروژه با سرعت احداث شود.

۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده خلخال - کلور - درام تخصیص می‌یابد

استاندار اردبیل در کنار آغاز عملیات احداث تونل خلخال به اسالم، در خصوص جاده خلخال -کلور- درام نیز قول مساعد برای تخصیص ۸۰ میلیارد تومان و فعال شدن مجدد پروژه را داد. 

وی هم چنین با اشاره به تامین آب شهرستان کوثر گفت: آب سد کوثر برای شهرستان کوثر و صرف مصارف این شهرستان خواهد شد و هیچ انتقال آب در برنامه وجود ندارد و برای دراز مدت تامین آب شرب استان، مسؤولان استان برنامه راهبردی دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول