اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تفویض اجازه به هیأت تصفیه امور ورشکستگی برای تعیین تکلیف یک کارخانه لاستیک‌سازی

با موافقت سران قوا به هیأت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داده شد که با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف یک کارخانه لاستیک سازی اقدام کند.

تفویض اجازه به هیأت تصفیه امور ورشکستگی برای تعیین تکلیف یک کارخانه لاستیک‌سازی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نود و سومین نشست شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار شد.

در این جلسه، با موافقت سران قوا به هیأت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داده شد که با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.

کارخانه لاستیک البرز از سال 1385 به دلیل سوءمدیریت، انباشت بدهی، نبود نقدینگی جهت تأمین مواد اولیه و افزایش هزینه‌ها، با مشکلات عدیده مواجه و نهایتاً از سال 1399 زیر نظر هیأت ورشکستگی قوه‌قضائیه قرار گرفته بود.

همچنین به سازمان برنامه و بودجه اجازه داده شد نسبت به تخصیص وجوه حاصل از فروش نفت در اجرای بند «ز» تبصره 19 قانون بودجه، تدابیر لازم را به عمل آورد.

بررسی سند اصلاح نظام بانکی موضوع دیگری بود که مورد بحث قرار گرفت. چگونگی هدایت نقدینگی و اعتبارات در جهت رونق تولید، تقویت ارزش پول ملی و کاهش تورم، رفع مشکلات اقشار محروم برای دریافت تسهیلات و تقویت نظارت و با ثبات کردن شبکه بانکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح در این زمینه بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول