اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در شیراز برگزار می‌شود

مدیرکل امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در شیراز خبر داد.

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید فردین تقی‌زاده عصر امروز در آیین اختتامیه نهایی  چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در همدان اظهارکرد: خوشبختانه این دوره از المپیاد دانشجویی در سطح بالایی برگزار شد‌ و قدردان تلاش عوامل اجرایی و برگزارکنندگان این رویداد هستیم.

وی عنوان کرد: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با رضایتمندی خوبی از سوی شرکت‌کنندگان  همراه بود و در سطح بالایی برگزار شد.

مدیرکل امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: به اذعان کمیته داوران و انجمن‌های رشته‌های مختلف ورزشی شرکت‌کننده در المپیاد سطح مسابقات به ویژه فوتسال و والیبال بسیار بالا و حتی از سطح المپیاد قهرمانی تبریز نیز بالاتر بود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اوقات فراغت دانشجویان در دانشگاه باید صرف ورزش شود، افزود: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی سال ۱۴۰۴ در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود. 

تقی‌زاده گفت: دانشگاه‌ شیراز سال ۹۷ میزبان المپیاد قهرمانی بود که به طور شایسته‌ای این رویداد را برگزار کرد و امیدواریم پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌ عالی را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.

دبیرکل اجرایی چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور نیز اظهار کرد: خوشبختانه از حداکثر ظرفیت استان در کادر فنی این المپیاد بهره گرفته شد.

سجاد مومنی با بیان اینکه ۸۰۳ نفر از ۵۹ دانشگاه در این رویداد شرکت داشتند گفت: ۵۱ نیروی داوطلب و بیش از ۲۰۰ نفر کادر اجرایی در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور حضور داشتند.

وی بیان کرد: این المپیاد در ۹ رشته ورزشی شامل هفت رشته قهرمانی و دو رشته همگانی برگزار شد.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از ۱۰ تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول