اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برگزاری دوره خط امام استان مرکزی در مشهد و شازند

مسوول بسیج دانشجویی استان‌ مرکزی گفت: دوره خط امام ویژه برگزیدگان شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی در مشهد و شازند برگزار می‌شود.

برگزاری دوره خط امام استان مرکزی در مشهد و شازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، اسماعیل شریعت‌منش صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:  دوره خط امام بسیج دانشجویی استان هر ساله در قالب دو نشست سالانه خواهران و برادران به مدت حدودا یک هفته در فصل تابستان برگزار می‌شود که امسال نیز این دوره  ویژه برگزیدگان شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی در مشهد و شازند برگزار می‌شود. 

مسوول بسیج دانشجویی استان‌ مرکزی هدف این دوره را تقویت و ارتقا اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در حوزه‌های معرفتی، اخلاقی و بصیرتی عنوان و تصریح کرد: با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه از استان مرکزی، قم، تهران و‌ مشهد به دنبال تحقق این مهم هستیم. 

شریعت‌منش در ادامه اظهار داشت:  قطعا صرف حضور اساتید ممتاز ما را به هدف نمی‌رساند و در تلاشیم با تغییر و تنوع در شیوه‌های آموزشی، به دوره‌ها طراوت بخشیده و با مشارکت بیشتر خود مخاطبان، با اشکال گوناگونی از قبیل تفریح، جلسات غیر رسمی، کارگاه، مسابقه، چالش‌های گوناگون و امثال آن، محتوا را به ایشان ارائه دهیم. 

شریعت‌منش تاکید کرد: مهم‌ترین کار در تقویت محتوایی عناصر انقلابی و هسته‌های مقاومت بسیج، توجه دادن ایشان به هویت حقیقی خود، زنده کردن روحیه جستجو و‌ کشف حقیقت و کمک به پیدا شدن یک تصویر کلان‌، نقشه جامع و اندیشه نظام‌مند در این عزیزان توسط خودشان است. 

مسوول بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره به برخی سرفصل‌های این دوره‌ها، گفت: دوره خط امام خواهران طی روزهای گذشته در شهرستان شازند و در ادامه در مشهد مقدس با حضور حدود ۵۰ خواهر برگزیده شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان برگزار شد و ان شاء الله دوره برادران نیز با حضور حدود ۸۰ برادر منتخب و با برنامه‌ریزی ‌ریزی تقریبا مشابه پس از اربعین برگزار خواهد شد.

پایان پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول