اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برادران فداکار یکشنبه شاهچراغ

محمدمتین و محمدمبین قدرتی دو برادری هستند که در لحظه حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با شجاعت در کنار پدر مجروح خود ماندند و قوت قلب خواهر کوچک شدند.

برادران فداکار یکشنبه شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شامگاه یکشنبه ۲۲ مردادماه حمله یک تروریست داعشی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) آرامش زوار و خدام را در هم شکست.

محمدمتین و محمدمبین قدرتی دو کودک ۷ و ۹ ساله که به همراه پدر، مادر و خواهر کوچک‌ترشان برای زیارت به حرم مطهر مشرف شده بودند، هنگام خروج از درب باب‌المهدی با حمله تروریستی رو به رو شدند. محمدمتین درباره جزئیات آن لحظه می‌گوید: من، مبین و پدرم سمت درب منتظر مادر و خواهرم بودیم که ناگهان صدای شلیک گلوله آمد و پدرم گفت فرار کنید.

وی افزود: در آن لحظه هر سه در حال فرار بودیم که یک لحظه برگشتم و دیدم پدرم و مبین پشت سرم نیستند.

او ادامه داد: با کمک آقایی مادر و خواهرم را پیدا کردم اما خبری از مبین و پدرم نبود، پس مادرم من و خواهرم را در اتاقی گذاشت و به دنبال آنها رفت.

متین افزود: من هم خواهرم را محکم بغل کردم تا او نترسد و منتظر مادر شدیم. چون دوستش دارم! در ادامه محمد مبین، برادر کوچک‌تر از لحظه وقوع ماجرا سخن گفت و توضیح داد: وقتی صدای شلیک گلوله آمد و ما به همراه بقیه مردم فرار کردیم ناگهان پدرم به زمین افتاد و یک تیر به پایش خورد.

وی افزود: به سمت پدرم رفتم تا به او کمک کنم که بلند شود اما پدرم گفت فرار کن اما من نمی‌توانستم پدرم را تنها بگذارم چون دوستش دارم. این کودک ۷ ساله به همراه برادرش با سن کم حافظ خانواده خود شدند تا نشان دهند بزرگی و از خود گذشتگی سن و سال نمی‌شناسد. پدر این دو کودک از مجروحین حادثه تروریستی است که در بیمارستان بستری شد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول