اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رسانه‌ها باید امید را به جامعه پمپاژ کنند

فرماندار زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها عملکرد دولت و نظام را طبق فرمایش رهبری مبنی بر جهاد تبیین بازتاب بدهند، گفت: پمپاژ امید به جامعه باید توسط رسانه‌ها عملی شود.

رسانه‌ها باید امید را به جامعه پمپاژ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان پرویز خالقی، فرماندار زنجان در بازدید از خبرگزاری فارس ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه در مجموع خبرگزاری فارس خبرنگاران فرهیخته‌ای دارد، اظهار داشت: خبرگزاری فارس به نوعی منبع خبری برای بسیاری از رسانه‌های دیگر محسوب می‌شود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه خانواده بزرگ خبرگزاری فارس مخاطبان گسترده‌ای دارد، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در کنار رسانه‌ها باشیم، چرا که رسانه‌های بازگو کننده اقدامات دولت و مدیران هستند.

خالقی با بیان اینکه رسانه‌ها عملکرد دولت و نظام را طبق فرمایش رهبری مبنی بر جهاد تبیین بازتاب بدهند، گفت: طبق فرمایش رهبری پمپاژ امید به جامعه باید توسط رسانه‌ها عملی شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها امروز در خط مقدم جنگ نرم با دشمنان قرار دارند، تصریح کرد: خبرنگاران در عرصه جنگ نرم و اقدامات فرهنگی در جامعه نقش مهمی دارند.

فرماندار زنجان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: باید همه برای برگزاری انتخاباتی پر شور و با شکوه تلاش کنند چرا که انتخابات یک مسئله ملی و مهم است.

خالقی با اشاره به انجام فراینده انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش ثبت نام انتخابات در شهرستان زنجان همزمان با سایر مناطق کشور انجام شد و امیدواریم با تلاش همه کسانی که در گروه نظام و انقلاب دارند انتخابات پر شوری برگزار شود.

پایان پیام/73021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول