اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

احتمال بررسی طرح تشکل‌های اجتماعی در کمیسیون‌ تخصصی به جای صحن علنی

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس از بررسی مواد طرح تشکل‌های اجتماعی در این کمیسیون خبر داد و گفت: مقرر شد درخواست نمایندگان در خصوص بررسی این طرح در قالب اصل 85 قانون اساسی، مورد پیگیری در صحن مجلس قرار گیرد.

احتمال بررسی طرح تشکل‌های اجتماعی در کمیسیون‌ تخصصی به جای صحن علنی

ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه طرح تشکل های اجتماعی از سوی اعضای کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیاتی ادامه داد: همچنین در راستای ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد، در ادامه بررسی مواد طرح تشکل های اجتماعی، مواد 78 تا 86 طرح مزبور در خصوص جرم انگاری تخلفات تشکل‌ها و همچنین شیوه رسیدگی به اعتراضات تشکل‌های اجتماعی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: مقرر شد با توجه به تعدد مواد طرح و فرصت اندک باقیمانده دوره یازدهم مجلس، مکاتبه و درخواست نمایندگان در خصوص بررسی این طرح در قالب اصل 85 قانون اساسی بر اساس قانون آیین‌نامه داخلی مورد پیگیری در صحن مجلس قرار گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول