اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: اتاق فکر هتاکی به قرآن و حوادث اخیر تروریستی آمریکای جنایتکار است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تأکید کرد: تردیدی وجود ندارد که اتاق فکر و آبشخور هتاکی به قرآن کریم و توهین به مقدسات اسلامی و گسترش تفکر تکفیری به خالق داعش و تروریست اعظم یعنی آمریکای جنایتکار مربوط می شود.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: اتاق فکر هتاکی به قرآن و حوادث اخیر تروریستی آمریکای جنایتکار است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) تأکید کرد: تردیدی وجود ندارد که اتاق فکر و آبشخور هتاکی به قرآن کریم و توهین به مقدسات اسلامی و گسترش تفکر تکفیری به خالق داعش و تروریست اعظم یعنی آمریکای جنایتکار مربوط می‌شود.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران۱۶۹)

ملت شریف ایران اسلامی

تروریست‌های کوردل و دشمنان ساخته دست ایادی استکبار و غرب بار دیگر در جنایتی تکفیری و شیطانی و اقدامی ناجوانمردانه موجب شهادت و جراحت تعدادی از خادمان و زائران بیگناه حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) شدند که حقیقتا مایه تأسف و تألم هر انسان شریف و آزاده‌ای است.

در روزهایی که استکبار جهانی و دشمنان اسلام، علی‌رغم طراحی و اجرای پروژه هتک حرمت به مقدسات اسلامی و با به‌کارگیری مزدوران رسانه‌ای و با بهانه شعارهای حقوق بشری در اوج ضعف و بی‌هویتی و استیصال قرار دارند، جنایت و جسارت مجدد در حرم شریف حضرت شاهچراغ (ع) نشانه‌ای هویدا از ضعف آشکار و شکست ابدی آن‌ها در برابر گفتمان اسلام می‌باشد.

تردیدی وجود ندارد که اتاق فکر و آبشخور هتاکی به قرآن کریم و توهین به مقدسات اسلامی و گسترش تفکر تکفیری به خالق داعش و تروریست اعظم یعنی آمریکای جنایتکار مربوط می‌شود.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکومیت این جنایت و تسلیت به محضر ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده‌های شهدا و عموم مردم ایران اسلامی، برای تمامی شهدا علو درجات و برای مجروحین و آسیب‌دیدگان، بهبودی کامل طلب می‌نماید و همچنین شناسایی و دستگیری سریع عوامل مرتبط با این جنایت و تشدید اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات حفاظتی را از تمامی دستگاه‌های امنیتی مطالبه می‌نماید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول