اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تبریز

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اعضای کمیسیون‌های تخصصی این شورا انتخاب و معرفی شدند.

انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز  امروز در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز پس از اعلام اسامی و با رای اعضای شورا، روح الله رشیدی، فریدون بابایی اقدم و روح الله دهقان‌نژاد در ترکیب جدید کمیسیون معماری و شهرسازی قرار گرفتند.

در کمیسیون برنامه و بودجه علی نوای باغبان، شهرام دبیری، حجت الاسلام رسول برگی، پرویز هادی و احد صادقی به عنوان اعضا جدید کمیسیون در سومین سال از دور ششم شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز با انتخاب غلامرضا احمدی،حجت الاسلام رسول برگی، حکیمه غفوری، روح الله رشیدی و روح الله دهقان‌نژاد تعیین تکلیف شد.

همچنین حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر، یاسین بجانی و علی نوای باغبان در کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار به فعالیت خواهند پرداخت.

در این بین پرویز هادی، شهرام دبیری و فریدون بابایی اقدم نیز اعضای کمیسیون ورزش و جوانان شدند.

روح الله دهقان‌نژاد، محمد حسن اسوتچی، حجت الاسلام رسول برگی، حکیمه غفوری و غلامرضا احمدی هم اعضای جدید کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورا شدند.

غلامرضا احمدی، احد صادقی و محمدحسن اسوتچی به عنوان اعضای جدید کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست انتخاب شدند.

در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری نیز علی نوای باغبان، روح الله رشیدی، احد صادقی، یاسین بجانی و فریدون بابایی اقدم به عنوان اعضا انتخاب شدند.
نماینده شورا در کمیسیون بند ۲۰ ابقا شده و علی نوای باغبان و احد صادقی نیز به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده صد اضافه شدند.

فریدون بابایی اقدم به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده ۷۷ و علی نوای باغبان نماینده شورا در کمیسیون ماده ۳۸ انتخاب شدند.
روح الله دهقان نژاد نماینده شورا در کمیسیون ویژه ماده صد، فریدون بابایی اقدم و احد صادقی نیز نماینده شورا در کمیسیون ماده ۷ انتخاب شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول