اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۳۰ پایگاه هلال احمر کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی در اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از آمادگی کامل این جمعیت برای خدمت‌‌رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی خبر داد.

۳۰ پایگاه هلال احمر کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی در اربعین

محمدباقر محمدی‌، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از آمادگی کامل هلال‌احمر استان کرمانشاه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی خبر داد و افزود: تعداد ۳۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اربعین امسال آماده ارائه خدمات به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) هستند.

وی افزود: نیروهای امدادی پایگاه امداد هوایی و واکنش سریع در مرز خسروی جهت خدمت‌رسانی و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی آمادگی کامل دارند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین از آماده‌باش ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ فروند بالگرد، ۱۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین از ورودی‌ های استان تا نقطه صفر مرزی خسروی در شهرستان قصرشیرین از ۳۰ مردادماه خبر داد.

وی گفت: ۱۵ شعبه جمعیت هلال‌ احمر در شهرستان‌‌ها تمام توانمندی خود را برای ایام اربعین حسینی به کار خواهند گرفت.

محمدی‌ ادامه داد: ۲۵۰ نفر از امدادگران، نجاتگران‌ و تیم‌های توانا خواهران نیز پای کار خواهند آمده‌ و یک پوشش امدادی گسترده در دستور کار این جمعیت قرار دارد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار کرد: خدمات‌‌رسانی در پایگاه‌های امداد و نجات و همچنین ارائه خدمات راهنمایی به زائران حسینی توسط نیرو های امدادی این جمعیت از شروع مراسم اربعین در ۳۰ مردادماه و تا پایان این مراسم باشکوه ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول