اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

استفاده از نیروهای جوان و توانمند در پست‌های مدیریتی شهری

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی نیروهای جوان در مدیریت شهری بر استفاده از نیروهای جوان و توانمند در پست‌های مدیریتی تأکید کرد.

استفاده از نیروهای جوان و توانمند در پست‌های مدیریتی شهری

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در جمع مدیران ارشد معاونت ضمن تشکر از اقدامات بنیادین صورت گرفته در حوزه مالی و اقتصاد شهری گفت: باید به جوانان فضا داد و از این  نعمت جوانی و روحیه پر تلاش این عزیزان استفاده بهینه کرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، ضمن تبیین سیاست‌های ارتقاء بهره وری در نظام اداری به عنوان یک رکن مهم در پویایی سیستم، بکارگیری جوانان متعهد، پرتلاش و با انگیزه در مناصب مدیریتی را امری ضروری دانست و  افزود: باید فضای مناسب برای جوانانی که تعلق سازمانی دارند و ایده‌های آنان قابلیت اجرایی دارد و موجب بهبود فرآیندها می‌شود را مهیا کنیم.

فروزنده اظهار داشت: ایجاد بانک اطلاعاتی از نیروهای جوان خلاق و متخصص به منظور شناسایی ظرفیت‌های شناخته نشده در سیستم کار ارزشمندی است که تیم مدیریت فعلی شهرداری در جهت تحقق این امر عزم  ویژه‌ای دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول