اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فرماندار همدان: ترک فعل مدیران در کوی فردوس را به دادستان اعلام کردم

فرماندار همدان با بیان اینکه اهالی کوی فردوس همچنان از امکانات لازم محرومند گفت: حسب وظیفه تعلل و ترک فعل مسئولان مربوطه را به دادستان اعلام کرده‌ام، باید مشکلات مردم این منطقه هر چه سریعتر حل شود.

فرماندار همدان: ترک فعل مدیران در کوی فردوس را به دادستان اعلام کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات کوی فردوس اظهار کرد: ۱۰ سال لاینحل ماندن مشکلات این منطقه مایه شرمساری و نشانه بی‌مسئولیتی مدیران مربوطه است.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم این منطقه که عمدتا از اقشار ضعیف هستند و در بین آنان توانیاب نیز داریم بارها مشکلاتشان را فریاد زده‌اند گفت: مسکن و شهرسازی در خصوص حل مشکل این منطقه تعلل جدی دارد.

فرماندار همدان تصریح کرد: چندین صورتجلسه در فرمانداری از سال‌های قبل و اخیرا وجود دارد که شهرداری و مسکن و شهرسازی اقداماتی را متعهد شده‌اند اما دریغ از اقدام اثربخش .

وی یادآور شد: علیرغم بازدیدهای متعدد توسط نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس و مدیران استان از این منطقه اما آنطور که باید اتفاقی نیفتاده و همچنان مردم این منطقه از امکانات اولیه مانند مدرسه ، مسجد، پارک، وسائل نقلیه عمومی، محل خرید و... محرومند.

مخفی افزود: این در حالی است که برخی آقایان مسئول اگر کوچکترین خللی در ارائه خدمات در محل زندگی‌شان پیش بیاید با جدیت و فوریت تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری می‌کنند. 

وی اضافه کرد: به عنوان فرماندار به دستگاه‌های مسئول مخصوصا مسکن و شهرسازی، شهرداری و شورای شهر متذکر می‌شوم این نوع برخورد با مردم در شأن نظام اسلامی و دولت انقلابی نیست.

فرماندار همدان اظهار کرد: حسب وظیفه تعلل و ترک فعل مسئولان مربوطه را به دادستان اعلام کرده‌ام و باید مشکلات مردم این منطقه هر چه سریعتر حل شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول