اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اولین رویداد نوآوری گردشگری در کرمانشاه برگزار می‌شود

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: نخستین رویداد نوآورانه در گردشگری با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در حوزه گردشگری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

اولین رویداد نوآوری گردشگری در کرمانشاه برگزار می‌شود

سیامک آزادی، رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از حوزه‌های توسعه اولویت‌دار در استان کرمانشاه حوزه گردشگری است که متناسب با ظرفیت‌های و پتانسیل‌های موجود در استان توسعه پیدا نکرده و ضرورت دارد به صورت همه‌جانبه توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

وی ادامه داد: در همین راستا در راستای رسالت پارک علم و فناوری در حوزه تولید کسب و کارهای فناورانه، نخستین رویداد نوآورانه در گردشگری با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در حوزه گردشگری ۲۶ مردادماه جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این جشنواره ضمن معرفی ایده‌پردازان و نخبگان استان در حوزه گردشگری ارتباطی بین ایده و سرمایه‌گذاران و همچنین فعالان در حوزه مختلف بحث گردشگری را با هدف کسب‌کارهای فناورانه و استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنواره نوآوری در گردشگری استان تمامی زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت گردشگری مذهبی، گردشگری غذا و نوشیدنی گردشگری، ماجراجویان‌های گردشگری، کشاورزی، گردشگری آثار جنگ،گردشگری تاریخی، گردشگری مجازی و ... را در بر می‌گیرد. 

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول