اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیشرفت ۸۱ درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی پروژه های جهاد آبرسانی استان ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۸۱ درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امید صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: انتهای سال ۱۴۰۰ بود که عملیات آبرسانی به بیش از ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی استان شروع شد.

وی گفت: تا حدود ۱ سال اخیر تنها ۴۰ روستا از این تعداد تکمیل بود اما در حدود یکسال اخیر با تلاش شبانه روزی مجموعه آبفا و بسیج سازندگی این تعداد به بیش از ۱۰۰ روستا رسیده است.

صالحی با بیان برخی جزئیات عملیات اجرایی این پروژه ، اظهار داشت: اجرای ۴۳ کیلومتر خط انتقال ، اجرای ۱۹۸ کیلومتر شبکه توزیع آب و همچنین افزایش ۱۲۳۵ متر مکعبی مخازن آب روستایی مناطق محروم بخشی از اقدامات ما بوده است.

وی گفت: افتتاح و بهره‌برداری آب ۹۸ روستا با جمعیت بالغ بر ۲۱ هزار نفر ماحصل اقدامات جهاد آبرسانی در مناطق محروم استان بوده است.

 صالحی تصریح کرد: در مجموع جهاد آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آنطور که مسئولان نهاد ریاست جمهوری و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور میگویند در روند اجرای این دست پروژه ها در کشور ، کهگیلویه و بویراحمد جزو ۳ استان نخست کشور است.

مدیرعامل آبفا خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی استان در گام دوم بنای ما تکمیل آبرسانی به ۶۰۰ روستای محروم استان است که انشالله به زودی اخبار آن به اطلاع مردم شریف استان می‌رسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول