اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انگیزه بالای بازیکنان خیبر برای آغاز لیگ

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: بازیکنان خیبر انگیزه بالایی دارند و این به ما کمک می‌کند که قدم‌هایمان را محکم‌تر و بلندتر و قوی‌تر برداریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم فوتبال خوبی بازی کنیم و به مجموعه اهداف باشگاه برسیم.

انگیزه بالای بازیکنان خیبر برای آغاز لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا مهاجری‌ سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در خصوص اردوی آماده سازی خیبر در تهران و بازی روز گذشته این تیم با مس کرمان که برتری یک بر صفر خیبر همراه بود، عنوان کرد: قبل از ورود به بحث فنی از مالک و مدیرعامل تیم که شرایط را فراهم کردند تا تیم بهتری از نظر جذب نفرات و از نظر اردویی داشته باشیم تشکر می‌کنم.

وی در ارتباط با بازی خیبر و مس افزود: این سومین بازی تدارکاتی ما در ١٠ روز گذشته بود و سنگین‌ترین بازی ما هم با مس کرمان بود که یک محک جدی در اوج فشار بدنی و روحی خوردیم.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد گفت: در دیدار با مس توانستیم گل بزنیم و خلق موقعیت کنیم و کمتر به حریف موقعیت بدهیم، در عین حال مشکلاتی هم داریم چون تیممان ناخواسته دچار تغییرات زیاد شده و نیاز به هماهنگی بیشتر داریم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان خیبر انگیزه بالایی دارند و این به ما کمک می‌کند که قدم‌هایمان را محکم‌تر و بلندتر و قوی‌تر برداریم.

مهاجری گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم فوتبال خوبی بازی کنیم و به مجموعه اهداف باشگاه برسیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول