اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

عربستان خواستار خروج فوری شهروندانش از جزایر هاوایی شد

در پی آتش‌سوزی‌های جنگلی در آمریکا، سفارت عربستان خواستار خروج فوری شهروندان خود از جزایر هاوایی شد؛ سفارت کویت در واشنگتن نیز بیانیه مشابهی صادر کرد.

عربستان خواستار خروج فوری شهروندانش از جزایر هاوایی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شب گذشته (پنجشنبه، ۱۰آگوست) عربستان سعودی از شهروندان خود در جزایر هاوایی در ایالات متحده آمریکا خواست تا «در اسرع وقت این جزایر را ترک کنند». 

طبق گزارش پایگاه خبری «الخلیج»، سفارت ریاض در واشنگتن طی بیانیه‌ای اعلام کرد: این هشدار بر اساس آتش‌سوزی‌های گسترده در جزایر و به دلیل نگرانی برای امنیت همه شهروندان صادر شده است.

در این بیانیه آمده است: شهروندان عربستانی به دستورالعمل‌های مقامات محلی پایبند بوده و از هشدارهای ایمنی صادر شده توسط آن‌ها پیروی کنند‌.

سفارت کویت در واشنگتن به نوبه خود از شهروندان کویتی در این جزایر خواست مراقب و احتیاط لازم را داشته باشند و از مکان‌هایی که احتمال آتش سوزی در آن‌ها بالاست، دوری کنند.

سفارت کویت همچنین از شهروندانش خواست که تا پایان بحران، به دستورالعمل‌های صادرشده از سوی مقامات محلی این جزایر پایبند باشند.

خبرگزاری «رویترز» بامداد جمعه (به وقت تهران) گزارش داد که آتش‌سوزی‌های جنگلی در جزیره مائوئی در ایالت هاوایی آمریکا به مرگ دست‌کم ۵۳ نفر منجر شده است. 

خبرگزاری «سی‌ان‌ان» هم نوشت: این در حالی است که تلاش‌ها برای خاموش کردن این آتش‌سوزی که از سه روز پیش آغاز شده، ادامه دارند. 

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول