اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

روایت زندگی شهید محمدرضا یوسفی با کتاب «طلبه عشق»

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از چاپ کتاب «طلبه عشق» خبر داد و گفت: این کتاب خاطرات محمدرضا یوسفی طلبه شهید را به تصویر بکشد.

روایت زندگی شهید محمدرضا یوسفی با کتاب «طلبه عشق»

محمد برخوردار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کتاب‌های چاپ شده با موضوع شهدای روحانی اظهار کرد: "طلبه عشق" کتابی است که به شرح خاطرات طلبه شهید محمدرضا یوسفی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه نویسنده این کتاب لیلا گودرزیان‌فر است افزود: این کتاب توسط انتشارات حماسه ماندگار به چاپ رسیده است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: کتاب "طلبه‌ عشق" روایتی است از آنهایی که هم دماءشان و قلم‌شان در خدمت اسلام و اعتلای نام ایران بوده است.

وی گفت: در مقدمه کتاب نوشته شده "وقتی قلم علماء مشق عشق می‌نویسد چه تماشایی می‌شود و چه خواندنی درس آزادی و آزادمردی است، وقتی که نیاز است باید سلاح جای قلم را بگیرد و "مدادالعلماء و دماء شهداء" افضل می‌شود بر همه دانش‌ها و خون‌ها.

برخوردار با بیان اینکه جهاد طلاب مصداقی بر "اشداء علی الکفار رحماء بینهم" است اضافه کرد: شهید محمدرضا یوسفی سال ۱۳۴۷ در ملایر به دنیا آمد و پنجم مرداد سال ۶۷  در عملیات غرورآمیز مرصاد به شهادت رسید.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول