اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

یورش مجدد اشغالگران به کرانه باختری؛ یک جوان فلسطینی شهید شد

نظامیان رژیم اشغالگر با یورش بامدادی مجدد به اردوگاه «طولکرم»، یک جوان فلسطینی را شهید و ۸ تن دیگر را زخمی کردند.

یورش مجدد اشغالگران به کرانه باختری؛ یک جوان فلسطینی شهید شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بامداد امروز (جمعه، ۱۱آگوست) در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «طولکرم»، واقع در شما کرانه باختری درگیری‌های مسلحانه‌ای بین آن‌ها و مقاومت فلسطین رخ داد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، منابع محلی می‌گویند نیروهای اشغالگر با تعداد زیادی خودروی زرهی به اردوگاه طولکرم یورش برده و تک تیراندازها را نیز بر روی تعدادی از ساختمان‌ها مستقر کردند.

در یورش بامدادی ارتش رژیم اشغالگر به طولکرم، یک جوان فلسطینی ۲۳ساله به نام «محمود جهاد جراد» بر اثر اصابت گلوله، شهید و ۸تن دیگر زخمی شدند.

منابع محلی افزودند: طی درگیری‌های بامداد، مقاومت فلسطین هم با گلوله و مواد منفجره نظامیان رژیم متجاوز را هدف قرار دادند.

 

 

گردان‌های القدس، تیپ طولکرم در این باره اعلام کرد: مجاهدین ما مواضع تک تیراندازان رژیم اشغالگر در محور المربعه را با مورد هدف قرار دادند.

جمعه هفته گذشته (۴آگوست) هم در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس در طولکرم، یک جوان فلسطینی دیگر از این اردوگاه، به نام «محمود ابوسعن» توسط نیروهای رژیم اشغالگر به شهادت رسیده بود.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول