اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برگزاری نمایشگاه ناحیه‌ای اسوه در دزفول

فرمانده سپاه شهرستان دزفول گفت: نمایشگاه اسوه بسیج با حضور ۳۰ پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان به نمایش در آمده است.

برگزاری نمایشگاه ناحیه‌ای اسوه در دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعداد‌ها و معرفی الگو‌های موفق به سایر پایگاه‌های بسیج، جشنواره سراسری اسوه در سه سطح ناحیه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در مرحله ناحیه‌ای ۳۰ پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر گزارش عملکرد یک ساله (سال ۱۴۰۱) خود را به نمایش گذاشته و توسط ارزیابان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، در نهایت از بین پایگاههای برادر و خواهر سه پایگاه که موفق به امتیاز لازم شوند به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

حکمت پور اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۷مرداد ماه الی ۱۹مرداد از ساعت ۱۹در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول پذیرای مدعوین و همشهریان عزیز جهت بازدید دایر است.

وی ادامه داد: از پایگاه‌های منتخب اسوه و سایر عوامل مؤثر و همکار در اعتلای پایگاه‌های مقاومت که با حمایت‌های خود نقش مؤثری در ارائه خدمات مؤمنانه با مرکزیت مساجد و محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج به آحاد جامعه داشته‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

حکمت‌پور عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه انتخاب و معرفی پایگاه برتر، ارائه دستاورد‌های پایگاه برتر، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر پایگاه‌ها و رده‌های مقاومت بسیج است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول