اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خبرنگاران در ارتباط با مردم مشکلات را به مسؤولان منتقل کنند

فرماندار شهرستان نور گفت: از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم و معتقدیم خبرنگار با رعایت همه جوانب و به واسطه ارتباط با مردم و نگاه خود مسائل و مشکلات را منتقل می‌کند اما ورود اغراض شخصی به موضوع پذیرفتنی نیست.

خبرنگاران در ارتباط با مردم مشکلات را به مسؤولان منتقل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، بیژن پولادی صبح امروز در آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط دوسویه لازمه کار رسانه و خبرنگار و اکنون که در عصر پسا صنعت و اطلاعات قرار داریم افزایش سواد رسانه‌ای برای همه لازم و ضروری است.

وی افزود: رسالت فعالان رسانه‌ای انعکاس واقعیت‌ها بدون حب و بغض و اغراض شخصی و البته در چهارچوب قانون، حاکمیت و نظام است و خطوط قرمز نظام باید رعایت شود.

فرماندار شهرستان نور انتشار خبر خام بدون بررسی، تحقیق و تحلیل را آفت رسانه‌ها و خبرنگاران دانست و خاطرنشان کرد: انتشار اخبار خام رسیده بدون بررسی، تحقیق و تحلیل اشتباه محض و کار غیر حرفه‌ای است و سبب برداشت‌های ناروا و دور از حقیقت و واقعیت می‌شود، بنابراین خبرنگار باید قبل از انتشار خبر همه جوانب آن را بررسی، راست آزمایی و تحقیق و تحلیل نماید.

این مسؤول تصریح کرد: از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم و معتقدیم خبرنگار با رعایت همه جوانب و به واسطه ارتباط با مردم و نگاه خود مسائل و مشکلات را منتقل می‌کند اما ورود اغراض شخصی به موضوع و بزرگ کردن ایرادات و برخی مشکلات خیانت به نظام و همراهی با دشمن است و پذیرفتنی نیست.

پولادی ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را حرکت در مسیر دشمن دانست و گفت:  نظارت و کنترل بر فعالیت‌های رسانه‌ها به ویژه افرادی که با استفاده فضای مجازی یا پایگاه‌های غیرمجاز فعالیت دارند برای پیشگیری از هرگونه عواقب ناگوار ضروریست تا ضمن حفظ شأن خبرنگاران، شان نظام، دولت و حکومت هم حفظ شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از فعالان رسانه‌ای شهرستان نور قدردانی شد.

پایان پیام/۸۶۰۲۳/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول