اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورموسوی: دست‌مان بسته بود و از تساوی راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دست‌مان برای بازی اول بسته بود و با این شرایط از تساوی راضی نیستم.

پورموسوی: دست‌مان بسته بود و از تساوی راضی نیستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از خوزستان، پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با شمس آذر قزوین، اظهار داشت: همیشه اولین بازی سخت است؛ مخصوصاً برای تیمی که میزبان است. تا روز گذشته ما فقط ۱۵ جلسه تمرین تاکتیکی داشتیم و در نیمه اول در حد خودمان ظاهر نشدیم. با صحبت هایی که بین دو نیمه انجام دادیم  تلاش کردیم تا شرایط بازی را تغییر دهیم، اما بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. خوشبختانه در دقایق پایانی به گل برسیم و از این بابت خوشحال هستیم، اما بابت کسب یک امتیاز رضایت نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شایعه برکناری مدیرعامل این باشگاه، تصریح کرد: به من گفته‌اند بابادی همچنان در مجموعه حضور دارد. او زحمات زیادی کشیده است و نقش بسیاری در صعود تیم به لیگ برتر داشت. قبل از بازی هم از وی دعوت کردم که برای تماشای این مسابقه بیاید. وی قول داد که همچنان در کنار ما باشد.

وی افزود: تیم هایی مثل ما باید تا آخرین لحظه باید صبر کنند تا بتواند بازیکن جذب کنند. به دلیل عدم تحویل مدارک برخی از بازیکنان و تاخیری که در این خصوص وجود داشت فقط ۱۷ بازیکن داشتیم و دستمان بسته بود. در هفته های بعدی وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

پورموسوی گفت: ما از تساوی راضی نیستیم اما از اینکه بازیکنان تلاش کردند و در دقایق آخر گل زدند خوشحال هستیم. روزنه های امید در تیم وجود دارد و نسبت به تیمی که بستیم ایمان و اعتقاد داریم و با توجه به تعطیلی‌های آینده لیگ وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی یک باشگاه لیگ یکی، 2 برابر تیم ما پول می دهد طبیعی است که بازیکنان به لیگ دسته اول بروند. از تماشاگران تشکر می کنم که در هوای گرما حامی ما بودند. شک ندارم شرایط تیم هفته به هفته بهتر خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول