اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دقیقی: یکی از عوامل تیم به ما خیانت کرد

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: یکی از عوامل تیم به ما خیانت کرد.

دقیقی: یکی از عوامل تیم به ما خیانت کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از خوزستان، سعید دقیقی پس از تساوی شمس آذر مقابل استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: به مردم قزوین و ایران می خواهم بگویم بعد از پایان لیگ یک توسط یکی از عوامل تیم ما به تیم شمس آذر ما خیانت شد و تیم ما را به بحران برد. خیلی تلاش کردیم و باید به تلاش بازیکنانم که در این شرایط بحرانی این چنین با کیفیت کار کردند باید درود بفرستیم. 

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: فصل گذشته تیم هایی بودند که در زمین و میدان اصلا حرفی برای گفتن در مقام رقابت با ما نداشتند. شمس آذر با ۱۵ امتیاز اختلاف با سایپا به لیگ برتر صعود کرد اما در فضای بیرون از فوتبال همچنان به دنبال این بودند که به مجموعه ما آسیب بزنند. اتفاقات تلخ و زننده ای افتاد. البته این را هم بگویم ما در اخذ مدرک معافیت سربازی بازیکن مان کوتاهی کردیم. اما این بازیکن اصلا تاثیری مثبتی روی عملکرد تیم نداشت و شاید کمتر از ۹۰ دقیقه برای شمس آذر در طول فصل بازی کرد، آن هم به این نیت که یک استعداد و توان بومی بتواند خود را مطرح کند. اما در ادامه اتفاقات تلخی افتاد که همچنان دامن گیر ما است.

وی افزود: بهنام ابوالقاسم پور در سایپا رفیق من است و نمی دانم به دنبال چه بودند. شکایت هایی که نمی تواند چیزی بر کیفیت بازی های سال گذشته آن ها اضافه کند. هر روز یکسری کار بی اخلاق از برخی باشگاه ها می بینیم. البته باید از مدیرعاملان چوکا، ون پارس، شهرداری همدان و چادرملو که تاحدود زیادی شکایت خود را پس گرفته اند، تشکر می کنم. امیدوارم باشگاه سایپا هم دیگر به سمت شکایت نباشد تا امتیاز منفی سه ما صفر شود.

دقیقی خاطرنشان کرد: ما با این شرایط بحرانی تیم باکیفیتی هستیم. در هفته اول مسلط بودیم و می توانستیم در گرمای اهواز برنده باشیم. از بازیکنان و کادر فنی و مالک و مدیر باشگاه تشکر می کنم. مردم قزوین همیشه همراه ما بودند و از ما حمایت کردند و مقابل بی اخلاقی های اخیر ایستادند تا ما با انرژی وارد مسابقات شویم. همچون سال های گذشته که گفتیم صعود می کنیم و این کار را کردیم، قول می دهم امسال هم تیم با کیفیتی در لیگ برتر داشته باشیم. مسئولان بسیار خوبی داریم که همراه ما بودند. امیدوارم بتوانیم امسال جایگاه خوبی در لیگ برتر داشته باشیم که در شان نام قزوین و مردمش باشد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین درمورد سختی بازی در گرمای هوای اهواز و محدودیت‌های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، گفت: گرمای هوا خیلی زیاد بود. بدشانس بودیم و بدون اینکه موقعیتی به حریف بدهیم بازی مساوی شد، اما خدا را شکر می کنیم. حتماً تقدیر این بوده که بازی مساوی شود. ما مثل خیلی از تیم های دیگر نیمه خصوصی نیستیم. ما کاملاً خصوصی هستیم و دو مالک داریم که از جیب خود هزینه می کنند. از نظر بودجه در رده های پایینی جدول هستیم.

دقیقی ادامه داد: اگر این بحران درگیر تیم ما نمی شد شرایط فرق می کرد. تنها یک روز است که فکر من متمرکز این بازی شد، چون نفرات ما در باشگاه کم است. اعتقاد دارم همه چیز پول نیست و اگر ایمان داشته باشیم و وقت بگذاریم می توانیم بدون پول هم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول