اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

ثبت نام ۲۴۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت نام ۲۴۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال جاری خبر داد.

ثبت نام ۲۴۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد  با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در مجموع پویش‌های برگزار شده کمیته امداد، بیش از ۲۴۰ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰۴ هزار حامی جدید در پویش ماه مبارک رمضان در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند و حدود ۴۰ هزار حامی نیز در پویش‌های به عشق علی(ع) و به عشق حسین(ع) به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین پیوستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطر نشان کرد: رشد مشارکت مردم برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان ۹۱ درصد بوده است.

آسوده با دعوت از مردم نیکوکار برای پیوستن به حامیان ایتام و محسنین، اظهار کرد: مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳ و یا مراجعه به سات EKRAM.EMDAD.IR حامی یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند شوند.

وی اضافه کرد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور و برقراری تماس تلفنی با کارشناسان اکرام کمیته امداد از دیگر روش‌ها برای ثبت نام و حمایت از ایتام است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول