اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: مردم در انتخابات آینده حماسه‌ای بیادماندنی را رقم خواهند زد

یک نماینده مجلس با بیان اینکه مردم در انتخابات آینده حماسه‌ای بیادماندنی را رقم خواهند زد، گفت: مردم با حضور پرشور پای صندوق رأی ضمن تعیین سرنوشت خود، دشمن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در رسیدن به اهداف خود، ناکام خواهند گذاشت.

نماینده مجلس: مردم در انتخابات آینده حماسه‌ای بیادماندنی را رقم خواهند زد

قدرت‌الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به روند پیش ثبت نام انتخابات مجلس و اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: همه احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها باید مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کنند تا در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

وی افزود: انتخاب حق مردم است و مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب گزینه مورد نظر خود سرنوشت‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تعیین کنند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای فرمایش رهبر معظم انقلاب در این حوزه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جامه عمل بپوشانیم.

شلمزاری خاطرنشان کرد: در بحث سلامت و امنیت انتخابات نیز باید بگویم؛ مجریان انتخابات باید بی‌طرفی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کنند و امانت‌دار باشند و ما انتخاباتی سالم و پرشور در کمال امنیت داشته باشیم.

وی افزود: مردم باید با حضور در پای صندوق‌ رای، سرنوشت‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خودشان رقم بزنند. تمام تلاش دشمن بر این است که مردم در پای صندوق‌های رای  حاضر نشوند و هرچه مردم بیشتر در صحنه حاضر شوند، دشمن بیشتر عقب‌نشینی می‌کند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر مردم مشارکت ضعیفی در انتخابات داشته باشند، طبیعی است که دشمن امید برای پیگیری اهداف و برنامه‌هایش امیدوارتر می‌شود و لذا ضرورت دارد تا مردم با حضور پرشور پای صندوق رأی ضمن تعیین سرنوشت خود، دشمن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در رسیدن به اهداف خود، ناکام گذارند.

شلمزاری خاطرنشان کرد: قهر با صندوق رای مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نخواهد کرد، بلکه بر مشکلات می‌افزاید. قهر کردن با صندوق رای معنا و مفهومی ندارد و درست این است که مردم بهترین استفاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از حق رای خود که ثمره خون شهدای انقلاب برای این مردم است، به بهترین شکل استفاده کنند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول