اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لهجه زورگیران کار دستشان داد

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق زورگیر تلفن، طلاجات و وسایل همراه بانوان از طریق بررسی هوشمندانه لهجه متهمان خبر داد.

لهجه زورگیران کار دستشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند مورد زورگیری گوشی و طلاجات بانوان همراه با آزار و اذیت آنان در حاشیه شهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بازجویی دقیق قربانیان جرم و اطلاعات به‌دست آمده از شیوه و شگرد، وضعیت ظاهری و حتی لهجه متهمان به هویت اولیه متهمان و اینکه از چه طایفه‌ای هستند، پی بردند.

وی اظهار داشت: در ادامه با واکاوی اطلاعات حاصل از لهجه متهمان و بر اساس بانک اطلاعاتی طوایف خاص ساکن حوزه استان کرمان عامل اصلی زورگیری از بانوان که از همین طوایف بود شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: این متهم در تحقیقات انجام شده به زورگیری از بانوان با مشارکت دو نفر از دوستان خود اعتراف کرد که در ادامه این دو متهم نیز دستگیر و بخشی از اموال مسروقه نیز کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول