اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انفجار در کارخانه ارتش روسیه در حومه مسکو+فیلم

در شرایطی که حملات پهپادی اخیر اوکراین به روسیه خبرساز شده است، رسانه‌ها از وقوع انفجار در یک کارخانه واقع در حومه مسکو که برای ارتش تجهیزات اپتیکی (نوری) تولید می‌کرد، خبر دادند.

انفجار در کارخانه ارتش روسیه در حومه مسکو+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های دولتی در روسیه از وقوع انفجاری شدید در یک کارخانه تولید تجهیزات اپتیکی (نوری) در حومه شهر مسکو خبر دادند.

شبکه «راشاتودی» و دیگر رسانه‌های دولتی روسیه روز چهارشنبه (امروز) در خبری فوری گزارش دادند که در یک کارخانه در حومه مسکو انفجاری شدید رخ داده است.

بنا بر گزارش‌های رسانه‌های روس، کارخانه‌ای که در آن انفجار رخ داده است، برای ارتش روسیه تجهیزات اپتیکی (نوری) تولید می‌کرده است.

هنوز مقامهای روسیه و رسانه‌های این کشور درباره علت انفجار در این کارخانه در حومه مسکو و اینکه آیا این کارخانه هدف حمله قرار گرفته است یا خیر، اظهارنظری نکرده‌اند.

مسئولان روسیه طی هفته‌های اخیر بارها از حملات مکرر پهپادی اوکراین به مناطق مختلف از قبیل مسکو خبر داده‌اند؛ حملاتی که به گفته مقام‌های روسیه اغلب توسط سامانه‌های پدافندی و سامانه جنگ الکترونیک (جنگال) ناکام مانده است.

 

با گذشت ساعتی بعد از انتشار خبرهای اولیه از انفجار در کارخانه در حومه مسکو، مقام‌های وزارت امور اضطراری روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند که  علت اولیه این انفجار، «نقض فرایند فناوری» است.

به گفته مقام‌های روسیه، حداقل ۳۸ نفر در نتیجه انفجار در کارخانه شهر «سرگیف پوساد» در حومه مسکو زخمی شدند که حال چند تن از مجروحان، وخیم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول