اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر حاتمی:‌ ارتش همواره آماده دفاع از تمامیت ارضی و استقلال ایران است

مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در حفاظت از تمامیت ارضی ایران،‌ گفت:‌ ارتش همواره آماده دفاع از تمامیت ارضی و استقلال ایران است.

امیر حاتمی:‌ ارتش همواره آماده دفاع از تمامیت ارضی و استقلال ایران است

امیر سرتیپ امیر حاتمی مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در حفاظت از تمامیت ارضی ایران،‌ گفت:‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ماموریت بسیار مهمی بر عهده دارد و آن هم، حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: لازمه اجرا و انجام موفق این ماموریت، آمادگی مستمر و در سنگر حس کردن خود است که ارتش در مراحل مختلف نشان داده که این آمادگی را در همه زمینه‌های زمینی، دریایی، هوایی و پدافندی دارد.

مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خوبی برای همگان روشن است، تصریح کرد: امروز برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران به خوبی روشن است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علی‌الخصوص ارتش در آمادگی هستند و دشمنان نباید محاسبه و نگاه اشتباهی داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: هرگونه محاسبه و یا نگاه اشتباه از سوی دشمنان حتماً با پاسخ قاطع رزمندگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش مواجه خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول