اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هوای مازندران گرم‌تر می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز پنج‌شنبه تا اواسط هفته پیش‌رو شاهد افزایش محسوس دمای هوا در استان هستیم.

هوای مازندران گرم‌تر می‌شود

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم کماکان شاهد هوایی گرم و شرجی در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و کوهپایه‌ها هستیم.

وی افزود: همچنین در ارتفاعات استان شاهد رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده بودیم که برخی مناطق شدید بود که آب‌گرفتگی و جاری شدن سیلاب را به همراه داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از فردا از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود اما در ارتفاعات احتمال رگبار‌های پراکنده وجود دارد.

اسدی تصریح کرد: روز پنج‌شنبه تا اواسط هفته پیش‌رو باتقویت الگوی تابستانه بر روی نقاط شمالی کشور شاهد افزایش محسوس دمای هوا در استان هستیم.

وی ادامه داد: روزهای پایانی هفته انتظار داریم بیشینه دمای هوا در مناطق غربی تا ۳۴ یا ۳۵ و در مناطق مرکزی و شرقی تا ۳۹ درجه هم برسد که لازم است هم استانی‌ها در همه بخش‌ها تمهیدات لازم را بیندیشند.

معاون هواشناسی مازندران یادآور شد: نیمه دوم هفته هرچند از دمای هوا کاسته می‌شود اما تداوم هوای گرم و شرجی را در استان خواهیم داشت.

اسدی گفت: دریای مازندران به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود و شنا در محدوده طرح دریا با رعایت نکات ایمنی باشد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول