اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

نماینده سابق مجلس: نظام اسلامی متعلق به همه ایرانی‌ها با سلایق مختلف است

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه این نظام اسلامی متعلق به همه ایرانی‌هاست، گفت: در طی این 44 سال گذشته از انقلاب اسلامی، نشان داده شده که دشمنان این ملت نمی‌خواهند که ایران اسلامی پیشرفتی داشته باشد.

نماینده سابق مجلس: نظام اسلامی متعلق به همه ایرانی‌ها  با سلایق مختلف است

اکبر ترکی نماینده سابق فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ان‌شاءالله داوطلبان از گروه‌های و سلائق مختلف و مردم، پای صندوق رأی می‌آیند و با رآی‌های خود انتخاب پر شوری را رقم می‌زنند.

وی افزود: ممکن است تعدادی از این افرادی که پیش ثبت نام را انجام می دهند، ثبت نام نهایی را انجام ندهند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نظام اسلامی متعلق به همه ایرانی‌هاست و در طی این 44 سال گذشته از انقلاب اسلامی نشان داده شده که دشمنان این ملت نمی‌خواهند که ایران اسلامی پیشرفتی داشته باشد.

ترکی خاطر نشان کرد: هر فردی با هر سلیقه‌ای که قصد کمک به ایران و مردم ایران اسلامی را دارد و دوست دارد تا در سرنوشت خود دخیل باشد، باید در انتخابات شرکت کند و خواسته‌‌های خود را با صندوق‌های رأی به هر صورت به ظهور برساند.

وی با اشاره به  شرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات بهترین کار است و  ان‌شا‌ءالله بعد از انتخابات مجلس، نمایندگان ایده‌های سازنده خود را برای سازندگی کشور جاری کنند.

پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم از روز دوشنبه ۱۶ مرداد آغاز شد که در ۲ روز اول ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر برای انتخابات مجلس پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند. این پیش ثبت نام تا روز 22 مرداد ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول