اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرسودگی شبکه انتقال مهمترین مشکل آب شرب در آزادشهر

فرماندار شهرستان آزادشهرگفت: اعتبارات تملک‌دارایی امسال شهرستان آزادشهر با ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۹۰۷ میلیاردریال مصوب شد.

فرسودگی شبکه انتقال مهمترین مشکل آب شرب در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آزادشهر، سیدجوادکریمی عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهارکرد:اعتبارات تملک‌دارایی شهرستان آزادشهر امسال با ۳۰درصد افزایش نسبت به سال‌گذشته، مبلغ ۹۰۷ میلیاردریال مصوب شد که از این مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال یعنی ۱۸ درصد از کل اعتبارات برای حوزه آبرسانی شهرستان درنظرگرفته‌شد.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل شهرستان در حوزه آب‌ شرب، فرسودگی شبکه‌توزیع و خط‌ انتقال است تصریح کرد:اصلاح شبکه توزیع و خط‌ انتقال آب‌ شرب شهرستان یکی از نیازهای اصلی مردم است و به عنوان نیاز فوری و ضروری، ۱۶ کیلومتر از خط‌ انتقال آب‌شرب باید اصلاح و مرمت شود که ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان‌کرد: برای جذب اعتبار این پروژه می‌بایست نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای‌اسلامی و آب‌ و فاضلاب استان در سطح ملی پیگیر باشند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ حلقه چاه‌ آب‌ شرب شهرستان بیش از ۳۰ سال عمر دارد و طی ۱۶ سال گذشته در دولت‌های قبلی، هیچ حلقه‌ چاه آب‌ شرب حفر نشده و علاوه بر فرسودگی بسیاری از چاه‌های آب‌ شرب، به علت تغییر اقلیم نیز دبی آب بسیاری از چاه‌ها بسیار کاهش یافته‌است.

 

۱۰۰ مصوبه در سفر استاندار به شهرستان آزادشهر

کریمی گفت: در سفر استاندار به شهرستان آزادشهر ۱۰۰ مورد در حوزه‌های مختلف تصویب شد که تاکنون بیش از ۵۴ مصوبه اجرا و ۲۰ مصوبه دیگر در دست اقدام است‌.

وی بیان کرد: متاسفانه با وجود اینکه جانمایی سایت‌زباله آزادشهر کارشناسی و علمی نبود اما در این سال‌ها هیچ دولتی موافق جابجایی سایت‌زباله نبود و دولت سیزدهم به این مطالبه به حق مردم لبیک گفت.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول